مسابقه فوتسال بین مراکز نگهداری اعصاب و روان در شهریار برگزار شد
مسابقه فوتسال بین مراکز نگهداری اعصاب و روان در شهریار برگزار شد

شهریاریها : مسابقه فوتسال امروز با هماهنگی اداره بهزیستی، اداره ورزش و جوانان و مراکزشبانه روزی بیماران روانی و با حضور ۸ تیم شرکت کننده در سالن شهید حسینی وحیدیه برگزار گردید. هشت تیم شرکت کنند دراین مسابقه به رقابت پرداختند که در نتیجه تیم فجر امید به عنوان مقام اول ، بهنود دوم و […]

شهریاریها : مسابقه فوتسال امروز با هماهنگی اداره بهزیستی، اداره ورزش و جوانان و مراکزشبانه روزی بیماران روانی و با حضور ۸ تیم شرکت کننده در سالن شهید حسینی وحیدیه برگزار گردید.

هشت تیم شرکت کنند دراین مسابقه به رقابت پرداختند که در نتیجه تیم فجر امید به عنوان مقام اول ، بهنود دوم و روزبه سوم شد و برای هر کدام از این تیم ها کاپ قهرمانی ارائه گردید و همچنین کاپ قهرمانی اخلاق این دوره از مسابقات را مرکز باران مهر دریافت نمود.

شایان ذکر است شهرستان شهریار ۱۲ مرکز شبانه روزی بیماران روانی مزمن دارد که از این تعداد ۳ مرکز برای بانوان و ۹ مرکز برای آقایان می باشد و در مجموع ۸۸۷ نفر بیمار دراین مراکز نگهداری می شوند.

رئیس اداره بهزیستی نیز در پایان این مسابقه ضمن تبریک به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر، به اهمیت ورزش و تاثیرآن  در روحیه بیماران اشاره کرد و گفت: ورزش تاثیر بسیار مثبتی در شادابی و روحیه گرفتن بیماران دارد و امیدواریم با تدوام این برنامه شاهد بهبودی بیماران باشیم.

خدامعلی نورانی در این باره اظهار داشت: خوشبختانه مدیران مراکز نگهداری بیماران روانی اهمیت ویژه ای نسبت به ورزش و تاثیر آن بر تقویت روحیه بیماران دارند وامیدواریم با برگزاری مسابقات در رشته های دیگر نیز شاهد شادابی و نشاط بیماران باشیم.

وی در پایان از حمایت و همکاری های ویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهروحیدیه، شهرداری وحیدیه و همچنین همکاری اداره ورزش و جوانان شهریار نهایت قدردانی و تشکر نمود.