مسابقات کشتی جام شهدای مدافع حرم در شهریار برگزار شد
مسابقات کشتی جام شهدای مدافع حرم در شهریار برگزار شد

شهریاریها : مسابقات کشتی جام شهدای مدافع حرم امشب به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی به همت مسئولان شاهدشهر و همراهی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در سالن ورزشی شهرداری شاهدشهر برگزار شد. عضو شورای اسلامی شهر شاهدشهر در این مراسم اظهار کرد: به جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافع حرم یک دور […]

۱۳۹۴۱۱۲۳۰۰۰۶۲۶_PhotoAشهریاریها : مسابقات کشتی جام شهدای مدافع حرم امشب به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی به همت مسئولان شاهدشهر و همراهی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در سالن ورزشی شهرداری شاهدشهر برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر شاهدشهر در این مراسم اظهار کرد: به جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافع حرم یک دور از مسابقات با عنوان جام شهدا مدافع حرم را با همیاری و همراهی مسئولان شهرستان و مجموعه مدیریت شهری شاهدشهر تدوین کردیم که امروز شاهد برگزاری این مسابقات بودیم.

ابراهیم زارع بیان کرد: در این دوره از مسابقات تعداد قابل توجهی از تیم‌های استان تهران و چند استان دیگر کشور مازندران نیز حضور داشتند که در پایان تیم اصلی شهرداری شاهدشهر با برتری در مقابل دیگر تیم‌های حاضر رتبه اول را به خود اختصاص داد.

این عضو شورای اسلامی شهر شاهدشهر ادامه داد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در کنار تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم در برگزاری این مسابقات مد نظرمان بود، تأثیرگذاری به‌سزای ورزش و ایجاد فضای مناسب برای گرایش جوانان به ورزش در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی بود.

زارع بیان کرد: در خصوص برنامه‌های فرهنگی ورزشی برنامه‌های مناسبی را در شهرستان برگزار کرده‌ایم که امید است با همت مسئولان شهری و شهرستانی بتوانیم در این خصوص با سرعت بیشتری حرکت کنیم و همچنین به جهت افزایش زیرساخت‌های ورزشی شهرستان طی امسال با حضور مسئولان افتتاح سوله‌ای چندمنظوره را نیز افتتاح کرده و به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه گفت: از مربیان تیم شهرداری شاهدشهر صمد خوش‌کلام و اسماعیل قانع برای افزایش هر چه بیشتر جذب جوانان و نوجوانان به ورزش کشتی که یکی از ورزش‌های اصلی کشور است تشکر داریم و اینکه امروز نیز این تیم توانست رتبه برتر را کسب کند به جهت تلاش خود ورزشکاران و هدایت‌های مربیان آنها بوده است.

رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شاهدشهر در پایان خاطرنشان کرد: در مسابقات کشتی جام شهدا تیم شهرداری شاهد‌شهر رتبه اول، ایثار اندیشه رتبه دوم، شهرداری وائین رتبه سوم را کسب کردند و دیگر تیم‌های حاضر در این مسابقات از دست‌یابی به سکوی قهرمانی بازماندند اما مهم‌ترین موضوع که در این میان لازم است به آن اشاره کنیم این است که ورزش و جذب جوانان به ورزش از رقابتی کردن ورزش مهم‌تر است و ما نیز در همین راستا گام برداشته و خواهیم برداشت.