مزارع و طبیعت شهریار،قدس و ملارد میزبان مردم در روز طبیعت بود
مزارع و طبیعت شهریار،قدس و ملارد میزبان مردم در روز طبیعت بود

شهریاریها : مردم شهرستان های شهریار؛ قدس و ملارد در هوای دل انگیز سیزدهم فروردین میهمان طبیعت مزارع، پارکها و فضای سبز بودند. همه ساله ایرانی ها در سیزدهمین روز از فروردین، با حضور در مزارع، باغ ها و در دل طبیعت، همراه با شادی و در آیینی مفرح پایان تعطیلات نوروز را گرامی می […]

هفت سین در شهرستان شهریارشهریاریها : مردم شهرستان های شهریار؛ قدس و ملارد در هوای دل انگیز سیزدهم فروردین میهمان طبیعت مزارع، پارکها و فضای سبز بودند.

همه ساله ایرانی ها در سیزدهمین روز از فروردین، با حضور در مزارع، باغ ها و در دل طبیعت، همراه با شادی و در آیینی مفرح پایان تعطیلات نوروز را گرامی می دارند.

هم اکنون نیز هموطنان ما در این روز و در آیینی مشترک بین تمام اقوام ایرانی با حضور در طبیعت غم و غصه را از خود دور کرده و به گوشه ای می افکنند.

رفتن به دل طبیعت، شوخی و بازی کردن، پای صحبت بزرگترهای خانواده نشستن و افزایش صمیمیت ها و شادی ها، از ویژگی‌های روز سیزده بدر است که مانند گنجی ماندگار از پیشینیان به ما ارث رسیده و در خارج کردن خستگی های یک سال کار و تلاش یاری مان می کند.

 

مردم شهرستان های ملارد؛ قدس و شهریار نیز از اولین ساعات روز سیزدهم فروردین طبق آئینی سنتی و دیرین با حضور در باغها، بوستانها، فضا های سبز حاشیه شهر در کنار خانواده های خود مراسم سیزده بدر را در هوایی بهاری می گذرانند.

عده ای در اقدامی زیبا مشغول جمع آوری زباله ها و انتقال آن ها به سطل های زباله بودند.