شکایت مردی در شهریار از همسرش به جرم سرقت اینترنتی
شکایت مردی در شهریار از همسرش به جرم سرقت اینترنتی

شهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا؛ رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از خالی شدن حساب بانکی مردی در یک سرقت اینترنتی توسط خانواده همسرش خبر داد. سرهنگ “اصغر باقریان” در این باره تصریح کرد: مردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب مارلیک به پلیس فتا غرب استان […]

فتاشهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا؛ رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از خالی شدن حساب بانکی مردی در یک سرقت اینترنتی توسط خانواده همسرش خبر داد.
سرهنگ “اصغر باقریان” در این باره تصریح کرد: مردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب مارلیک به پلیس فتا غرب استان تهران مراجعه کرده و از سرقت اینترنتی مبلغ 6 میلیون و 500 هزار ریال از حساب بانکیش خبر داد.
باقریان افزود: شاکی در این رابطه اظهار داشت به همسرش و خانواده وی مشکوک بوده و خواستار رسیدگی به پرونده شد.
وی ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکی، پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفته و کارشناسان این پلیس توانستند با رصد، پایش و بررسی عملیات بانکی مربوط به سرقت انجام گرفته متهم را شناسایی کنند.
باقریان تصریح کرد: در نتیجه این بررسی ها مشخص شد مبالغ مسروقه توسط پدر زن شاکی که مردی مسن و بازنشسته می باشد، جهت خرید اجناس به صورتی اینترنتی مورد استفاده گرفته است.
رئیس پلیس فتا غرب تهران ادامه داد: متهم در بازجویی های بعمل آمده مدعی شد که سرقت انجام گرفته توسط همسر خود شاکی و با آگاهی وی انجام گرفته و او قربانی اختلافاتی شده است که بین این ذوج وجود دارد.
این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: علی رغم ادعای متهم با توجه به اینکه تمامی اسناد احصاء شده از فضای مجازی به صراحت پرده از رد پای وی در سرقت اینترنتی بر می داشت، متهم جهت تکمیل سیر قانونی رسیدگی به پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.