مراسم معارفه رییس فدراسیون اسکیت برگزار شد
مراسم معارفه رییس فدراسیون اسکیت برگزار شد

شهریاریها : مراسم معارفه بهمن محمدرضایی ، رییس جدید فدراسیون اسکیت با حضور جمعی از مدیران وزارت ورزش و جوانان و خانواده‌ ورزش اسکیت برگزار شد.  مراسم تودیع و معارفه رییس فدراسیون اسکیت امروز (یکشنبه) در محل فدراسیون اسکیت با حضور احمد گواری،  مدیر کل دفتر امور مشترک  ورزشی وزارت ورزش  و جوانان و جمعی […]

شهریاریها : مراسم معارفه بهمن محمدرضایی ، رییس جدید فدراسیون اسکیت با حضور جمعی از مدیران وزارت ورزش و جوانان و خانواده‌ ورزش اسکیت برگزار شد.

 مراسم تودیع و معارفه رییس فدراسیون اسکیت امروز (یکشنبه) در محل فدراسیون اسکیت با حضور احمد گواری،  مدیر کل دفتر امور مشترک  ورزشی وزارت ورزش  و جوانان و جمعی از مدیران وزارت ورزش و جوانان و رییس جدید فدراسیون اسکیت بهمن محمدرضایی برگزار شد.

گواری در این مراسم، اظهار کرد: کمتر معارفه‌ای است که با این تعداد برگزار می‌شود. ما این را به فال نیک می‌گیریم. تبریک می گویم به رضایی به خاطر انتخابش به عنوان رییس جدید فدراسیون، همچنین تشکر می‌کنیم از سرپرست فدراسیون زهرا موسوی که در تمام مدت سرپرستی خود با همه بلندی‌ها و پستی‌هایی که وجود داشت برنامه‌های فدراسیون را انجام داده است و زمینه را برای انتخابات این فدراسیون فراهم کردند.

وی ادامه‌ داد: ما شاهد انتخابات حساس و نزدیکی بودیم. خوشبختانه بدون اعمال نظر و جانبداری اعضای مجمع به نفری که مد نظر خود بود رای دادند. انتخابات به مرحله دوم رفت و در نهایت محمدرضایی به عنوان رییس فدراسیون اسکیت انتخاب شد.

گواری گفت‌: برای پنجمین بار است که برای تودیع و معارفه حاضر می شوم. قطعا اولین انتخابات نیست و آخرین هم نخواهد بود. هر کس در این فدراسیون به عنوان رییس انتخاب شده است خواسته که اتفاقات خوبی را رقم بزند و از تمام توان و پتانسیل‌ خود استفاده کند.

مدیر کل  دفتر امور مشترک  ورزشی وزارت ورزش  و جوانان  در ادامه همچنین ، خاطر نشان کرد: خوشحال هستیم که کسی مسئولیت ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفته که سال‌ها تجربه دارد و با این رشته ورزشی بیگانه نیست. این رشته ورزشی را می شناسد و همکار ما نیز هست. خوشحال هستیم که ارتباط خوبی نیز با وزارت ورزش  و جوانان دارد.  رئیس فدراسیون با اکثریت آرا انتخاب شده است و امروز باید همه مسائل را کنار گذاشت و  از همه افراد مخالف یا موافق باید برای پیشبرد این رشته استفاده کرد. باید دانست که هر جا همدلی وجود داشته باشد حرکت رو به جلو اتفاق خواهد افتاد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، زهرا موسوی ، سرپرست پیشین فدراسیون نیز در این مراسم ، اظهار کرد: جا دارد از حسن رضایت مقام عالی وزارت ورزش  و جوانان به خاطر اعتمادی که به من کردند تشکر کنم. همچنین از حمایت‌های داورزنی و گواری و همه مسئولان وزارت ورزش  و جوانان که کمک کردند در این شش ماه کارها خوب پیش برود و در کنار من بودند، تشکر می کنم. جا دارد به رییس جدید فدراسیون آقای محمدرضایی تبریک بگویم و آرزوی موفقیت برای این رییس فدراسیون داشته باشم. همچنین باید از محمدیان، رییس پیشین فدراسیون نیز تشکر کرد که حامی و پشتیبان اسکیت بودند و در مدت مسئولیتشان تلاش کردند تا فدراسیون به این نقطه برسد.

بهمن محمدرضایی، رییس جدید فدراسیون اسکیت نیز ، گفت‌: خدا را شکر که توانسته‌ام در مدت خدمت در دل دوستان جا پیدا کنم. حضور شما به من انرژی مضاعف می‌دهد و امیدوارم که لیاقت این را داشته باشم که پاسخگوی محبت و اعتماد شما باشم. امیدوارم که با کمک شما سرعت اسکیت ایران بیشتر شود و گام‌های بلندی را در جهت پیشرفت این رشته داشته باشیم.

طباطبایی مدیر کل دفتر استعدادیابی نیز در این مراسم ، گفت‌: در طی این چهار سال در دفتر استعدادیابی با رضایی همکار بودیم و توانستیم کارهای خوبی را انجام دهیم. رضایی از جمله افراد پیگیر و فعال است. ما دوست نداشتیم که یکی از کارشناسان خوب سازمان را از دست بدهیم، اما خب خوشحال هستیم که او به عنوان رییس فدراسیون از این پس فعالیت خواهد کرد. جای خوشحالی است که وزارت ورزش  و جوانان به پرسنل خود اعتماد می‌کند.