مراسم تودیع و معارفه رئیس هئیت انجمن های ورزشی شهرستان شهریار برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه رئیس هئیت انجمن های ورزشی شهرستان شهریار برگزار شد

شهریاریها : مراسم تودیع و معارفه رئیس انجمن ورزشی شهریار با حضور احمد عبدالوند؛ رئیس و محمودی معاونت توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ در این مراسم با صدور حکمی از سوی احمد عبدالوند ، رضا عبدی به عنوان رئیس هئیت منصوب و […]

۰۴-۲۶_۱۲-۲۶-۴۴شهریاریها : مراسم تودیع و معارفه رئیس انجمن ورزشی شهریار با حضور احمد عبدالوند؛ رئیس و محمودی معاونت توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛ در این مراسم با صدور حکمی از سوی احمد عبدالوند ، رضا عبدی به عنوان رئیس هئیت منصوب و از تلاش‌های فیروز خنجری رئیس پیشین این هئیت تشکر و قدردانی شد.

احمد عبدالوند در این مراسم طی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فیروز خنجری، حضور رضا عبدی را این هئیت تبریک گفت و تصریح کرد: قطعاً برگزاری اینگونه مراسم و مناسبت‌ها نیز نه به عنوان مراسم تودیع و معارفه  بلکه به نوعی جابجایی مسئولیت هاست.

وی تصریح کرد: معتقدم انجمن های ورزشی باید از قبل فعال تر شده و برنامه ریزی بهتری را برای توسعه ورزش شهرستان داشته باشند. در کنار آن بر حضور فعال تر بانوان تاکید داشته و توصیه می کنم که ضمن بازنگری در تشکیلات هئیت یک نایب رئیس بانوان ایجاد و برنامه ریزی خوبی برای ورزش بانوان انجام پذیرد.

شایان ذکر است در پایان این نشست حکم انتصاب رئیس انجمن های ورزشی به رضا عبدی اعطاء و  از تلاش های فیروز خنجری تشکر و قدردانی شد.