مراسم تجلیل از ورزشکار شهریاری که در مقابل رژیم صهیونیستی حاضر به رقابت نشد برگزار شد
مراسم تجلیل از ورزشکار شهریاری که در مقابل رژیم صهیونیستی حاضر به رقابت نشد برگزار شد

شهریاریها : از پویا شاهمرادی بوکسور موفق شهریاری در حضور دکتر حسن قشقاوی معاونت کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه  تقدیر به عمل آمد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛مراسم تجلیل از ورزشکار جوانمرد با هدف تقدیر از بوکسور جوان شهریاری که در مقابل رژیم صهیونیستی حاضر به رقابت نشد در […]

tajlil shahr[1]شهریاریها : از پویا شاهمرادی بوکسور موفق شهریاری در حضور دکتر حسن قشقاوی معاونت کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه  تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛مراسم تجلیل از ورزشکار جوانمرد با هدف تقدیر از بوکسور جوان شهریاری که در مقابل رژیم صهیونیستی حاضر به رقابت نشد در مصلای نماز جمعه شهر اندیشه با حضور دکتر حسن قشقاوی معاونت کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه، دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار،امام جمعه محترم شهر اندیشه حجت الاسلام والمسلمین مروج،احمدعبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

احمد عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در حاشیه این مراسم ضمن بیان آرزوی آزادسازی فلسطین اشغالی از چنگال صهیونیست ها، ندای حمایت از مردم فلسطین را بین المللی دانست و به نقل از نویسنده فرانسوی گفت: هرگاه ورزشکاران ایرانی از رقابت در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی امتناع می ورزند، یاد حرف امام خمینی(ره) میافتم که فرموده بود: اسرائیل مانند یک غده سرطانی است و باید از صحنه روزگار محو شود.

ورزشکاران با عدم رقابت با ورزشکاران صهیونیستی باعث تحقیر این رژیم غاصب شده و این مطلب که رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم جعلی، رقابت با آن ارزش ندارد را اثبات می کنند.

وی ادامه داد: با اینکه ورزشکاران ایرانی با عدم رقابت با ورزشکاران صهیونیستی از کسب مدال بازمانده اند اما دستیابی به مدال معنویت و انسانیت را می توان در عملکرد آنان به روشنی درک و لمس کرد.

وی تاکید کرد: هرکس در جایگاه خود می تواند در مقابل زیاده خواهی و خونریزی های رژیم صهیونیستی بایستد که در این راستا ورزشکاران نیز با مسابقه ندادن با ورزشکاران صهیونیستی توانستند وظیفه خود را به درستی ادا کنند چرا که کشتار مسلمانان فلسطینی توسط این رژیم درد بزرگی را بر قلب مردم جهان وارد کرده است.

شایان ذکر است پویا شاهمرادی بوکسورخوب تیم ملی نوجوانان که ازامیدهای کسب مدال در مسابقات جام ریاست جمهوری آذربایجان بود دربازی اول به حریف رژیم اشغالگرقدس برخورد کرد وبرای حمایت ازمردم مظلوم فلسطین از رویاروی باتین حریف انصراف داد .