مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور ملارد برگزار شد
مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور ملارد برگزار شد

شهریاریها : مراسم تجلیل از34 ورزشکاران مدار آور شهرستان ملارد با حضور مسولان  استانی و شهرستانی در این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار آریا، دفتر غرب تهران؛در آغار مراسم صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مارد ضمن تبریک اغاز امامت امام عصر(عج) به حضار اظهار داشت: ورزش ملارد با توجه به قابلیتن هایی […]

mmjjuy7شهریاریها : مراسم تجلیل از34 ورزشکاران مدار آور شهرستان ملارد با حضور مسولان  استانی و شهرستانی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آریا، دفتر غرب تهران؛در آغار مراسم صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مارد ضمن تبریک اغاز امامت امام عصر(عج) به حضار اظهار داشت: ورزش ملارد با توجه به قابلیتن هایی که در آن وجود دارد از پتانسیل های عظیمی برخوردار است.

وی ادامه داد:در ملارد با توجه به حمایت های مسئولان شهرستان علل خصوص فرماندار و امام جمعه  در بحث ورزش از پیشرفت هی قابل توجهی برخوردار شدیم و در کنار این بزرگواران برخی از صنعت گران نیز وارد عرصه شدند که کمک شایانی به ورزش شهرستان داشته اند.

صیفوری افزود: تیم کاراته ملارد توانست در جهان مقام دومی را کسب کند که این مهم در کنار تلاش  شبانه روزی این افراد  حمایت بخش خصوصی  را همراه داشته است و باید در کنار این موضوع نیز از رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران تشکر کنم که همیشه  همراه و یاور ما  بوده اند.

وی عنوان کرد: شهرستان ملارد با دارا بودن مسئولان ورزشی و ورزشکار در این راه  قدمهای موثری برادشته است به صورتی که در بیشتر رشته ها  توانسته در سطح شهرستان ، استان، کشور و حتی جهانی سکوهای برتر را به خود اختصاص دهد.

داود کرمی فرماندار ملارد نیز در این مراسم گفت:اهمیت ورزش بر کسی پوشیده نیست و در این خصوص  بسیار سخنها عنوان شده  و با توجه به سخنان ریاست جمهوری که بیان میکنند ورزش هم نشاط و هم سلامتی و هم فرهنگ  است این مهم برای همگان  بسیار روشن و مبین است.

فرماندار شهرستان ملارد ادامه داد: مراسم تجلیل  از ورزشکاران ملارد را اندک زمانی پیش برنامه ریزی کردیم که انجام شود و اینک  بعد از مدال آوری 16  بانو کاراته کار ملاردی  که پرچم  پر افتخار ایران را در تورنمنت بین المللی مالزی  به احتزاز در اوردند ما را بر آن داشت که این مهم را زودتر برگزار کنیم.

کرمی اضافه کرد: آن هنگام  که پرچم جمهوری اسلامی  در دستان شما عزیزان در کشور مالزی بالا رفت و  دل تمام مردم کشور عزیزمان را شاد کردید  بزرگترین  پاداش را که همان احساس  مباحات و افتخار است را کسب  کردید.

وی افزود: اما وظیفه ما مسئولان است که اعلام حمایت ، تشویق و ترغیب خودمان را خدمت شما  ورزشکاران عرضه کنیم و اینک نیز این مهم با حضور ائمه جمعه و جماعات شهرستان ملارد، نژاد فلاح  رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران و مسئولان شهری و شهرستانی و حسین گروسی نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای سلامی  در در ملارد برگزار شد.

فرماندار شهرستان ملارد گفت: امروز در کنار دیگر مواردی که با آن شهرستان ملارد را میشناسند اینک با کاراته کاران و ورزشکاران بین المللی اش میشناسندو این در سایه توجهات بخش خصوصی در این خصوص بوده است که حمایت های ارزشمندی رو از ورزشکاران داشتند و امیدواریم این مهم الگویی بشود برای دیگر صنعت گران  که بخشی از درآمد های خود را به ورزش  قهرمانی و  ایجاد تندرستی  در جامعه  اختصاص بدهند.

حجت الاسلام  حسینی  امام جمعه  ملارد نیز در این مراسم با اشاره به این نکته که باید در کنار تربیت روح  به تربیت  و سلامت جسم نیز اهمیت داده بشود گفت:با اندکی کاوشی میبینیم که قهرمانانی که حماسه آفرین شدند و آنهایی که در کنار مدال آوری به  اخلاق اهمیت دادند ماندگار شدند و در ذهن مردم همیشه هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم دیگر عزیزان نیز همچون اسپانسر تیم  کاراته شهرستان ملارد  وارد عرصه حمایت از ورزش بشوند و توجه ویژه ای به ورزش داشته باشند و بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزش از ایجاد و بروز بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی جلوگیری میکند.

حجت الاسلام حسینی افزود: شهرستان ملارد از زیرساختهای مناسبی در ورزش برخوردار نیست و با وجود این تعداد ورزشکار که در سطح بین المللی  درخشیده اند شایسته است که از فضای مناسبی برخوردار باشند و این مهم همت مسئولان استانی و شهرستانی را میطلبد.

نژاد فلاح رئیس اداره ورزش و جوانان استان تهران نیز در این مراسم گفت:با حمایت مسئولان و تلاش روز افزون ،خود ورزشکاران  راه سخت طی کردم مراحل رسیدن به سکوی قهرمانی را طی کرده و بعد از تلاش فراوان به آن دست می‌یابند و باید بدانید که قهرمانی  در سطح بین المللی و میان 20 کشور کار بسیار سختی است اما شاهدیم که بانوان گرامی ملاردی به این مهم دست پیدا کرده اند .

وی عنوان کرد: این قهرمانی کار بسیار بزرگیست و اگر مانند حامی ورزشی این تیم دیگر افراد که قابلیت سرمایه گذاری در عرصه ورزش را دارند که خودش یک صورت تبلیغ است میتوانند کمک شایان توجهی برای اعتلای ورزش قهرمانی باشند و میتوانند در کنار تمام ورزش ها قرار بگیرند .

رئیس اداره ورزش  و جوانان استان تهران افزود: فرماندار شهرستان ملارد در جلسه ای که هفته پیش داشتیم به عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان تهران با حداکثر آرا انتخاب شدند و باید گفت امروز دیگر ورزش ملارد در محدوده جغرافیایی شهرستانی و استانی نیست بلکه حرفهای بسیاری دارد که در سطح کشور و بین المللی  بزند.

حسین گروسی نماینده مردم شریف شهرستانهای شهریار ، قدس و ملارد در مجس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت:مدال آوری شما عزیزان را در عرصه هی بین المللی ارج مینهیم و از این حضور پر شور شما در این همایش  تشکر میکنیم.

وی عنوان کرد: بسیار قابل تقدیر است  و باید از مسئولان شهرستان ملارد که به معنا حامی ورزش هستند واین مراسم را فراهم کرده اند که از مدال آوران این شهرستان در عرصه های جهانی وکشوری تجلیل شود تشکر کرد.

نماینده مردم شهرستانهای شهریار قدس و ملارد در خانه ملت گفت: شهرستان ملارد در منتها علیه غربی استان تهران قرار دارد و این شهرستان از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه هم درعرصه ورزش دارند ونیاز است شورای ورزش در این شهرستان با قوت بیشتری حرکت کند.

وی عنوان کرد: این نیاز است که در کنار اختصاص بودجه های  تخصیص داده شده توسط دولت به ورزش امیدواریم که بخش صنعتی نیز همچون بخش های اجرایی و اداری شهر وارد عرصه ورزش بشوند و به این مهم مباردت ورزند زیرا هزینه کردن در ورزش باعث کاهش اسیب های اجتماعی میشود و امیدواریم در کنار خیرین مدرسه ساز و همانند این تشکل های مردمی خیرین ورزش یار نیز تشکیل شود که باعث رشد و اعتلا ی ورزش و تندرستی و کاهش اسیبهای اجتماعی شود.

گفتنی است در پایان مراسم از ورزشکاران بانو وآقا  با اهدا لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.