محموله لاستیک‌های ۱۵ میلیاردی به مقصد نرسید
محموله لاستیک‌های ۱۵ میلیاردی به مقصد نرسید

شهریاریها : سردار محسن خانچرلی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد هنگام گشت‌زنی در محور صفادشت – اخترآباد به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و برای بررسی خودرو را متوقف کردند. وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی یک‌هزار و ۱۲ عدد لاستیک قاچاق کشف کردند، افزود: […]

شهریاریها : سردار محسن خانچرلی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد هنگام گشت‌زنی در محور صفادشت – اخترآباد به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و برای بررسی خودرو را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی یک‌هزار و ۱۲ عدد لاستیک قاچاق کشف کردند، افزود: با توجه به فقدان مدارک گمرکی در این خصوص، متهم بلافاصله دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده توسط کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

خانچرلی در پایان با بیان اینکه قاچاق از عوامل مهمی است که ضربه‌های جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند، گفت: نیروی انتظامی با اقتدار با قاچاقچیان و متخلفان برخورد خواهد کرد.