لیگ نونهالان شهریار بازیکنانی توانا و با کیفیت به فوتبال کشور معرفی خواهد کرد
لیگ نونهالان شهریار بازیکنانی توانا و با کیفیت به فوتبال کشور معرفی خواهد کرد

شهریاریها : سید علی مروج مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال شهرستان شهریار با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر نونهالان شهرستان در سال 1393 با 11 تیم آغاز و با انصراف تیم آرین آمید اندیشه ، تیمهای آدینه الف و ب ، هما ، شباهنگ ، پارسآراد و کشتیرانی از تیمهای سال گذشته بودند و تیم […]

DSC00157شهریاریها : سید علی مروج مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال شهرستان شهریار با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر نونهالان شهرستان در سال 1393 با 11 تیم آغاز و با انصراف تیم آرین آمید اندیشه ، تیمهای آدینه الف و ب ، هما ، شباهنگ ، پارسآراد و کشتیرانی از تیمهای سال گذشته بودند و تیم های پارک آبی ، تالار شباهنگ ، شهید جعفری ، شهید منتظری و پدیده اوژن نیز به این جمع  اضافه شدند.

این مسئول در ادامه افزود ؛این بازی ها بسیار با کیفیت تر از سال گذشته بود به طوریکه در هفته ی آخر نیم فصل اول تیم کشتیرانی خود را از دیگر مدعیان جدا نمود و با 28 امتیاز رقیبان خود را پشت سر گذاشت تا به تنهایی قهرمان نیم فصل مسابقات گردد.

این مسابقات ثابت کرد که توجه به گروه سنی پایه ، پاسخی اینچنین را برای فوتبال منطقه خواهد داشت: داشتن تشکیلات تیمی قوی ، مربیانی کار آمد ، بازیکنانی توانا و سرپرستانی منظم که لیگی با این طراوت را بوجود آورده است.

از تمامی این عزیزان که در قالب یک باشگاه به نونهالان خود آموزش نظم و موفقیت در سایه ی کار گروهی را داده اند ، سپاسگزاری می کنیم.

در کنار این همه تشکر ویژه ای داشته باشیم از کمیته محترم داوران در حالی که با عشق و محبتی مثال زدنی ، بدون هرگونه چشم داشت و شائبه این مسابقات را قضاوت نمودند.

وی در خاتمه افزود؛ پتانسیل فزاینده ای در قالب تیم های نونهالان ، بازیکنانی توانا و با کیفیت را به فوتبال این کشور معرفی خواهند نمود.