لزرم توسعه فیزیکی اماکن و فعالیتهای ورزشی در شهرستان بهارستان
لزرم توسعه فیزیکی اماکن و فعالیتهای ورزشی در شهرستان بهارستان

شهریاریها : فرماندار و رئیس شورای ورزش بهارستان بر لزوم توسعه فیزیکی اماکن و فعالیتهای ورزشی در سطح شهرستان تاکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، سعید ناجی بعداز ظهر امروز در اولین جلسه شورای ورزش شهرستان بهارستان اظهار داشت: با توجه به نیاز گسترده جوانان به ورزش، هماهنگی و پیشرفت اماکن ورزشی و بهره برداری […]

IMG09291495شهریاریها : فرماندار و رئیس شورای ورزش بهارستان بر لزوم توسعه فیزیکی اماکن و فعالیتهای ورزشی در سطح شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ناجی بعداز ظهر امروز در اولین جلسه شورای ورزش شهرستان بهارستان اظهار داشت: با توجه به نیاز گسترده جوانان به ورزش، هماهنگی و پیشرفت اماکن ورزشی و بهره برداری حداکثری از فضاها و امکانات موجود در این حوزه باید بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل شورای ورزش ایجاد وحدت رویه در سیاست گذاریها و هدایت ورزش، شناسایی و بهره وری منطقی از منابع موجود، هماهنگی و تعامل بین بخشی برای شناسایی و تأمین نیازهای ورزشی و تسریع در انتقال سیاست کلان ورزش در حوزه های بومی است.

تأسیس کمیته هایی چون حمایت از قهرمانان ورزشکار، توسعه ورزش همگانی، استفاده از بخش خصوصی در توسعه ورزش، از جمله پیشنهادهای مطرح شده در جلسه بود.

در حاشیه این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان بهارستان ضمن قدردانی از نگاه ویژه فرماندار شهرستان به امر ورزش نیز گفت: خوشبختانه نگاه فرماندار شهرستان به امر ورزش و جوانان منطقه ستودنی است که توانسته انگیزه قهرمانی را بین ورزشکاران دو چندان سازد.

ذبیح الله اردویی، آینده ورزش و جوانان شهرستان را بدلیل حضور ورزشکاران ملی و کشوری مثبت ارزیابی کرد و افزود: همین که تا به این حد مسئولان نسبت به مسائل ورزشی حساس و نگاه کارشناسی دارند، فرصت بسیار مغتنمی است تا استعدادهای ورزشی منطقه شکوفا شوند.

وی یادآور شد: خوشبختانه در شهرستان بهارستان هم اکنون شاهد رویکردی بسیار مثبتی در میان مسئولین اجرایی و نظارتی هستیم که ادامه این روند می تواند چشم انداز روشنی را برای ورزش منطقه ترسیم کند.