قهرمانی دوچرخه‌ سوار شهریاری در لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان کشور
قهرمانی دوچرخه‌ سوار شهریاری در لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان کشور

شهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، علی پورمهر از قهرمانی دوچرخه‌سوار شهریاری در اولین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان کشور خبر داد. وی اظهار کرد: اولین مرحله لیگ کراس‌کانتری کشور با حضور ۱۱۰ دوچرخه‌سوار در قالب ۳۲ تیم (جوانان و بزرگسالان) برگزار شد. رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان شهریار بیان کرد: […]

_CFI9452شهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، علی پورمهر از قهرمانی دوچرخه‌سوار شهریاری در اولین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان کشور خبر داد.

وی اظهار کرد: اولین مرحله لیگ کراس‌کانتری کشور با حضور ۱۱۰ دوچرخه‌سوار در قالب ۳۲ تیم (جوانان و بزرگسالان) برگزار شد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان شهریار بیان کرد: اولین مرحله لیگ کراس‌کانتری کشور با برتری محسن رمضانی دوچرخه‌سوار شهریاری در رده سنی بزرگسالان به پایان رسید.

وی تصریح کرد: این اولین مرحله از لیگ کوهستان در فصل ۲۰۱۶ بود که در پارک جمشیدیه تهران با برتری محسن رمضانی در رده سنی بزرگسالان به پایان رسید.

پورمهر افزود: رکابزنان در مسیر ۲ هزار و ۵۰۰ متری طراحی‌شده پارک جمشیدیه تهران به رقابت پرداختند که دوچرخه‌سواران جوان این مسیر را پنج‌بار و رکابزنان بزرگسال نیز هفت‌بار دور زدند تا از خط پایان عبور کردند.

وی گفت: همچنین در پایان این مسابقات کاپ‌های قهرمانی تیم‌های کوهستان در فصل گذشته نیز با حضور مسئولان فدراسیون به تیم‌ها اهدا شد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان شهریار در پایان متذکر شد: محسن رمضانی همچنین عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان جمهوری اسلامی ایران نیز است.