قهرمانی تیم فوتبال هنرمندان ایران مسابقات جهانی مسکو
قهرمانی تیم فوتبال هنرمندان ایران مسابقات جهانی مسکو

شهریاریها: دوگل این دیدار را مهدی صالح پور به ثمر رساند و تیم فوتبال هنرمندان ایران توانست در دومین حضور در این رقابت ها، نخستین جام قهرمانی را این مسابقات را که با حضور ۱۶ تیم از کشورهای مختلف جهان برگزار شد، کسب کند. تیم ایران پیشتر نیز در سه بازی گروهی، تیم های فوتبال […]

۲۰۹۸۸۱۵شهریاریها: دوگل این دیدار را مهدی صالح پور به ثمر رساند و تیم فوتبال هنرمندان ایران توانست در دومین حضور در این رقابت ها، نخستین جام قهرمانی را این مسابقات را که با حضور ۱۶ تیم از کشورهای مختلف جهان برگزار شد، کسب کند.

تیم ایران پیشتر نیز در سه بازی گروهی، تیم های فوتبال هنرمندان اسلواکی و آرژانتین را شکست داد و با قزاقستان نیز مساوی کرد و سپس در مرحله نیمه نهایی برابر تیم روسیه به عنوان میزبان با حضور تماشاگران روسی در ضربات پنالتی پیروز شد و به دیدار قهرمانی راه یافت.

سیدجواد هاشمی بازیکن تیم فوتبال هنرمندان ایران پس از دیدار قهرمانی دهمین دوره این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: بازیکنان از نخستین مسابقه توانستند پرقدرت وارد رقابت ها شوند و جز مساوی با تیم قزاقستان، در برابر دیگر تیم ها پیروز شدند که سخت ترین آن بازی مقابل تیم روسیه میزبان رقابت ها بود.

تیم فوتبال هنرمندان ایران در رقابت های جهانی هفت نفره که بهمن ماه سال گذشته در جزیره قشم با شعار ورزش، هنر و انسانیت برگزار شد نیز توانست با شکست تیم رومانی عنوان قهرمانی را کسب کند.

همچنین در حاشیه این رقابت ها، چهارمین دوره جشنواره «آرت میوزیک» با حضور هنرمندانی از ۱۹ کشور از جمله ایران برگزار شد که شرکت کنندگان ایرانی توانستند در بخش موسیقی بومی مقام نخست و در ارائه کار تلفیقی جایگاه سوم را کسب کنند.  بر اساس نتایج هیات داوران، در بخش موسیقی بومی گروه ترکیبی آتبین، یوسف و حسام برترین کار را ارائه کرد و هنرمندان صربستانی و هلند هم در ردیف های بعدی قرار گرفتند.  این گروه ترکیبی همچنین در قسمت ارائه کار تلفیقی پس از آلمان و اسلوواکی در جایگاه سوم جشنواره موسیقی قرار گرفت.