قضاوت های تحسین برانگیز شاهمیری در مسابقات والیبال جام قهرمانان
قضاوت های تحسین برانگیز شاهمیری در مسابقات والیبال جام قهرمانان

شهریاریها : هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان سال ۲۰۱۷ در گروه زنان از ۱۴ تا ۱۹ شهریورماه سال جاری با حضور تیم‌های ژاپن (میزبان)، چین (آسیا)، روسیه (اروپا)، برزیل (آمریکای جنوبی)، آمریکا (نورسیکا) و کره جنوبی (سهمیه فدراسیون جهانی) برگزار شد. محمد شاهمیری داور بین المللی والیبال ایران نیز در این رقابت‌ها […]

شهریاریها : هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ جهان سال ۲۰۱۷ در گروه زنان از ۱۴ تا ۱۹ شهریورماه سال جاری با حضور تیم‌های ژاپن (میزبان)، چین (آسیا)، روسیه (اروپا)، برزیل (آمریکای جنوبی)، آمریکا (نورسیکا) و کره جنوبی (سهمیه فدراسیون جهانی) برگزار شد. محمد شاهمیری داور بین المللی والیبال ایران نیز در این رقابت‌ها که در دو شهر توکیو و ناگویا برگزار گردید حضور داشت. این داور بین المللی والیبال ایران در سال ۲۰۱۷ در رقابت‌های مختلفی از جمله هفته نخست و سوم دور مقدماتی لیگ جهانی، دور مقدماتی و مرحله نهایی جایزه بزرگ زنان (گراند پریکس) قضاوت داشت. شاهمیری تنها داور ایرانی با درجه FIVB در فدراسیون جهانی است که تجربه قضاوت در دو دوره بازی‌های المپیک را نیز در پرونده کاری خود دارد.
شایان ذکر است شاهمیری در این مسابقات دیدار تیم های چین و برزیل،ژاپن و آمریکا ،برزیل و آمریکا را قضاوت نمود. قضاوت تحسین برانگیز شاهمیری سرمربی ژاپن را به واکنش وا داشت کومی در کنفرانس خبری اظهار داشت :به آمریکا ٣-٢ باختیم اما داور ایرانی عالی بود لازم بذکر است فرهاد شاهمیری داور اول دیدار حساس آمریکا-ژاپن بود.