قضاوت شاهمیری در نیمه نهایی والیبال جهان
قضاوت شاهمیری در نیمه نهایی والیبال جهان

گروه ورزش شهریاریها : محمد شاهمیری که همراه 26 داور دیگر برای قضاوت در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جهان دعوت شده بود، با نمره قبولی که در کارنامه‌اش برای داوری دور مقدماتی و دوم گرفت، در دور سوم هم ماندگار شد. این داور بین‌المللی و شهریاری والیبال ایران در دور سوم این رقابت‌ها، قضاوت […]

13930629000631_PhotoAگروه ورزش شهریاریها : محمد شاهمیری که همراه 26 داور دیگر برای قضاوت در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جهان دعوت شده بود، با نمره قبولی که در کارنامه‌اش برای داوری دور مقدماتی و دوم گرفت، در دور سوم هم ماندگار شد.
این داور بین‌المللی و شهریاری والیبال ایران در دور سوم این رقابت‌ها، قضاوت مسابقه لهستان میزبان با برزیل را به عنوان داور اول بر عهده داشت و در شرایط سخت به خوبی از پس کار برآمد و با نمره 5/96، امتیاز سوپر داوری گرفت.
شاهمیری که به همراه هفت داور دیگر برای دور نهایی به شهر کاتوویسا رفت، دیروز (شنبه) دیدار حساس تیم‌های لهستان میزبان و آلمان را به عنوان داور دوم کنار جورجی مکری لهستان بر عهده داشت.
وی کار خودش را با این قضاوت در این دوره تمام شده دانست، چرا که چهار داوری که بازنشسته می‌شوند، بازی فینال و رده‌بندی را قضاوت خواهند کرد.