قاچاقچیان داروهای نیروزای در شهرستان رباط کریم دستگیر شدند
قاچاقچیان داروهای نیروزای در شهرستان رباط کریم دستگیر شدند

شهریاریها : فرمانده انتظامی رباط کریم از کشف 15 هزار و 600 قوطی داروی نیروزا قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جعفر علیزاده در تشریح این خبر اعلام کرد: مأموران یگان امداد شهرستان رباط کریم حین گشت زنی در اتوبان ساوه به تهران به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و […]

انتظامیشهریاریها : فرمانده انتظامی رباط کریم از کشف 15 هزار و 600 قوطی داروی نیروزا قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جعفر علیزاده در تشریح این خبر اعلام کرد: مأموران یگان امداد شهرستان رباط کریم حین گشت زنی در اتوبان ساوه به تهران به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و دستور ایست دادند اما راننده توجهی نکرده و با سرعت زیاد به مسیر خود ادامه داد که با تعقیب و گریز خودرو و اجرای طرح ایست و بازرسی در شهرستان های شهریار و ملارد و شلیک تیر به چرخ های آن، خودرو متوقف می شود.

وی افزود: در بازرسی  از خودرو توقیف شده، 15هزار و 600 قوطی انواع داروی های نیروزا و پروتئین های ورزشی قاچاق کشف و راننده و سرنشین آن دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

دستگاه (POS) بهترین وسیله برای عملیات بانکی

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: پایانه فروشگاهی (POS) برای اقتصاد دنیا دستگاهی شناخته شده و به نوعی یک کاتالیزور در مبادلات خرد تجاری جهان محسوب می شود.

سرهنگ محمدی در مورد قابلیت های پایانه های فروشگاهی اظهار داشت: این دستگاه مزایای فراوانی دارد که متاسفانه در کشور ما بدلیل عدم فرهنگ سازی و ناهماهنگی های دستگاه های متعدد اقتصادی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: دستگاه‌های pos علاوه بر امکان پرداخت دارای عملکردهای مختلفی از جمله پرداخت قبوض، شارژ سیم‌کارت، اعلام موجودی، دریافت صورتحساب، امکان انصراف از خرید و گزارش روزانه است که صاحبان آن را از مزایای شعبه کوچک بانکی برخوردار می‌کند.

این مسئول با اعلام اینکه کلاهبرداران فضای سایبر با استفاده از شگردهای خاص،اقدام به فریب و کلاهبرداری می کنند از شهروندان به صورت ویژه درخواست داشت با توجه به ایام نوروز و تعطیلات پیش رو، در صورت خرید از پایانه های فروشگاهی حتماً نکات اعلام شده را مد نظر قرار دهند.

وی افزود: هموطنان دقت داشته باشند از ارائه کارت های حسابشان به دیگران و حتی فروشندگان بشدت پرهیز کنند.