فروش یک آپارتمان به چند نفر در شهرستان ملارد
فروش یک آپارتمان به چند نفر در شهرستان ملارد

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، برزو همتی گفت: با شکایت فردی مبنی بر اینکه از شخصی یک واحد آپارتمان خریداری و مبلغ 400 میلیون ریال پرداخت کرده ولی زمان تحویل ملک مطلع می‌شود فروشنده متواری شده، موضوع، سریعاً در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی ادامه داد: پس از اخذ نخستین شکایت، تعداد […]

13920623000588_PhotoAشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، برزو همتی گفت: با شکایت فردی مبنی بر اینکه از شخصی یک واحد آپارتمان خریداری و مبلغ 400 میلیون ریال پرداخت کرده ولی زمان تحویل ملک مطلع می‌شود فروشنده متواری شده، موضوع، سریعاً در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اخذ نخستین شکایت، تعداد زیادی از شکایت‌ها به سمت اداره پلیس آگاهی شهرستان ملارد سرازیر شد، عوامل این یگان با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات وسیعی که در این حوزه انجام دادند موفق به شناسایی محل اختفای متهم شدند.

همتی ادامه داد: پس از اطمینان از حضور متهم در محل، طی عملیات پلیسی مأموران آگاهی متهم را در محل اختفای خود غافلگیر و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم از 24 نفر مبالغی از 380 میلیون تا 5/3 میلیارد ریال، مجموعاً 22 میلیارد و 520 میلیون ریال بابت فروش آپارتمان گرفته و مجدداً آپارتمان‌ها را به اشخاص دیگری فروخته و از محل متواری شده است.