فروش مجسمه صدام در آمریکا به مبلغ 10 میلیون دلار
فروش مجسمه صدام در آمریکا به مبلغ 10 میلیون دلار

شهریاریها : ک نظامی آمریکایی از پیدا شدن مشتری برای مجسمه دیکتاتور پیشین عراق که وی در زمان اشغال این کشور توسط ارتش آمریکا به خانه برده بود به قیمت 10 میلیون دلار خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت اولکه خبر ترکیه، مجسمه ای که در زمان اشغال عراق در سال […]

IMG15530672شهریاریها : ک نظامی آمریکایی از پیدا شدن مشتری برای مجسمه دیکتاتور پیشین عراق که وی در زمان اشغال این کشور توسط ارتش آمریکا به خانه برده بود به قیمت 10 میلیون دلار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت اولکه خبر ترکیه، مجسمه ای که در زمان اشغال عراق در سال 2003 توسط نظامیان آمریکایی، در فرودگاه بغداد کشف شده بود پس از 11 سال به قیمت 10 میلیون دلار فروخته می شود.

بر این اساس یک نظامی آمریکایی این مجسمه را که بخش فوقانی یک تندیس از “صدام حسین” است پس از پایان ماموریتش به همراه خود به آمریکا برده و تا کنون نگاه داشته است.

“ارل تورس” نظامی آمریکایی که 13 ماه در عراق خدمت کرده و اکنون ساکن لاس وگاس است گفت یک مشتری برای خرید این مجسمه به قیمت مذکور پیدا کرده است. وی با این حال اعلام کرده است منتظر ارائه قیمتی بالاتر از این پیشنهاد است.