فرمانده انتظامی استان البرز:2 تن مواد مخدر در استان البرز کشف شد
فرمانده انتظامی استان البرز:2 تن مواد مخدر در استان البرز کشف شد

شهریاریها : سردار احمدعلی گودرزی صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش مأموران نیروی انتظامی استان البرز موفق شدیم روز گذشته اعضای یک باند بزرگ مواد مخدر را که قصد توزیع مواد مخدر در این استان را داشتند، شناسایی و ضمن ضبط محموله دستگیر کنیم. وی ادامه داد: قبل از تعطیلات نوروز براساس […]

13921114000704_PhotoAشهریاریها : سردار احمدعلی گودرزی صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش مأموران نیروی انتظامی استان البرز موفق شدیم روز گذشته اعضای یک باند بزرگ مواد مخدر را که قصد توزیع مواد مخدر در این استان را داشتند، شناسایی و ضمن ضبط محموله دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: قبل از تعطیلات نوروز براساس گزارش‌های واصله متوجه شدیم که محموله بزرگ مواد مخدر از جنوب شرق کشور قرار است به استان البرز انتقال داده شود.

این مسئول تأکید کرد: در این راستا با اقدامات پلیسی و کارهای اطلاعاتی این محموله که در یک اسکانیا و در یکی از شهرهای جنوب شرق کشور بارگیری شده بود، مورد تعقیب مأموران نیروی انتظامی قرار گرفت که پس از تعقیب‌های فراوان روز گذشته این محموله که به صورت بسیار پیچیده و فنی در این خودرو جایگزین شده بود، کشف و ضبط شد.

گودرزی تصریح کرد: در این رابطه 4 نفر دستگیر شدند.

وی در ادامه سخنان خود از انهدام باند بزرگ کلاهبرداری در این استان خبر داد و افزود: اعضای این باند از مدارک گمشده و مفقود شده سوءاستفاده می‌کردند و با جعل اسناد و ارائه این مدارک شناسایی اقدام به گرفتن دسته چک از بانک‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این‌که این فرد دارای 8 فقره سابقه کیفری است، ادامه داد: تاکنون 500 میلیون تومان از کلاهبرداری‌های وی توسط شکات مشخص شده است.

*دستگیری قاتل در کمتر از 72 ساعت

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این‌که در فروردین‌ماه سال جاری گزارش یک فقره قتل به اطلاع رسید، اضافه کرد: در این راستا با اعزام اکیپ‌هایی جسد یک خانم جوان که با ضربات متعدد چاقو از پای درآمده بود، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پای فرد میانسالی که به منزل این زن رفت و آمد می‌کرده است مشخص شد که با اقدامات پلیسی این فرد در کمتر از 72 ساعت دستگیر شد و پس از بازجویی‌ها مشخص شد که وی قاتل است.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: این فرد با نام الف – ر به قتل اعتراف و اعلام کرد که پولی را به این زن قرض داده اما مقتول قصد بازگرداندن آن مبلغ را نداشته است.

به گفته گودرزی، از ابتدای سال جاری تاکنون 4 فقره قتل در استان البرز رخ داده است که در سه فقره از آنها عامل این قتل‌ها تاکنون دستگیر شده‌اند و چهارمین قتل نیز در دست پیگیری مأموران است.

وی گفت: در تعطیلات نوروزی با همکاری‌های صورت گرفته مردم با پلیس شاهد کاهش انواع جرایم بودیم.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی 461 سارق و 460 نفر از اراذل و اوباش و همچنین 850 نفر از معتادین پرخطر دستگیر شدند.

گودرزی ادامه داد: در طول مدت زمان ذکر شده کشفیات نیز در زمینه انواع کالاهای قاچاق داشتیم.

به گفته وی، ارزش ریالی این کالاهای کشف شده در طول مدت نوروز 2 میلیارد و 994 میلیون ریال برآورد شده است.

این مسئول تصریح کرد: در این رابطه 9 متهم کالای قاچاق نیز دستگیر شدند.