فرماندار بهارستان: ۷ اسفندماه پیروزی بزرگ دیگری برای ملت ایران رقم می‌خورد
فرماندار بهارستان: ۷ اسفندماه پیروزی بزرگ دیگری برای ملت ایران رقم می‌خورد

شهریاریها به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان بهارستان، بیژن سلیمان‌پور در همایش میثاق همدلی که به منظور هم‌اندیشی با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در سراسر کشور، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در امتداد راه نورانی و درخشان همراهی با نظام و […]

رباطشهریاریها به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان بهارستان، بیژن سلیمان‌پور در همایش میثاق همدلی که به منظور هم‌اندیشی با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در سراسر کشور، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در امتداد راه نورانی و درخشان همراهی با نظام و حفظ دستاوردهای انقلاب، کنگره بزرگ و عظیم ملی را به نمایش گذاشتند و پیام خود را به جهانیان مخابره کردند.

وی بیان کرد: این حماسه مقدمه‌ای برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۷ اسفند خواهد بود و پیروزی بزرگی را برای کشور و نظام رقم خواهد زد.

فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه تقویت پشتوانه مردمی، عامل حفظ جمهوریت نظام است، افزود: برای رسیدن به این هدف بدون شک نیازمند حضور و مشارکت مردم هستیم.

وی ادامه داد: مردم ایران زمان‌شناس هستند و در انتخابات پیش رو بار دیگر هوشمندی و درایت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان بهارستان یکی از عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات را رفتار قانونی مجریان و ناظران انتخابات دانست و گفت: با عمل به مر قانون، اعتماد مردم حفظ می‌شود و تلاش و سعی خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف به کار بسته‌ایم.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ ثبات، نظم، آرامش در تبلیغات انتخاباتی اظهار کرد: حق‌الناس را در تمامی مراحل انتخابات، هم برای نامزدها و هم برای مردم رعایت می‌کنیم.

سلیمان‌پور در پایان متذکر شد: رعایت اخلاق اسلامی و قانون‌مداری از سوی نامزدهای انتخابات می‌تواند بسترساز حضور پرشور و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی باشد.