فدراسیون ورزش های رزمی، برترین فدراسیون وزارت ورزش است
فدراسیون ورزش های رزمی، برترین فدراسیون وزارت ورزش است

شهریاریها : رئیس هیات ورزش های رزمی استان تهران گفت: فدراسیون ورزش های رزمی با عملکرد ۱۸۰ درصدی، برترین فدراسیون وزارت ورزش و جوانان محسوب می شود. به گزارش خبرنگار مهر، علی سراج رئیس هیات ورزش های رزمی استان تهران در همایش هم اندیشی هیئت های ورزشی رزمی این استان که در سالن اجتماعات فرمانداری […]

۲۰۷۳۷۶۱شهریاریها : رئیس هیات ورزش های رزمی استان تهران گفت: فدراسیون ورزش های رزمی با عملکرد ۱۸۰ درصدی، برترین فدراسیون وزارت ورزش و جوانان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سراج رئیس هیات ورزش های رزمی استان تهران در همایش هم اندیشی هیئت های ورزشی رزمی این استان که در سالن اجتماعات فرمانداری ملارد برگزار شد، ضمن تبریک روز پاسدار واعیاد پر خیر و برکت شعبانیه اظهار داشت: خوشبختانه کارآمدی هیئت ورزش های رزمی بسیار مطلوب و موثر بوده و با عملکرد ۱۸۰ درصدی، فدراسیون ورزش های رزمی در حال حاضر به عنوان برترین فدراسیون وزارت ورزش و جوانان مطرح است.

وی افزود: این امر خطیر با برنامه محوری حاصل شده وامیدواریم با تقویت هر چه بیشتر این مولفه حائز اهمیت، روند کسب موفقیت ها با سرعت و شتاب فزاینده تری طی شود.

سراج گفت: یکی از مشکلات پیش روی ما به مسائل مالی و محدودیت های موجود در این عرصه معطوف می شود که امید است با مدیریت اصولی و هوشمندانه، درآمدزایی منسجم و قاعده مندی در ورزش های رزمی ایجاد شود.

رئیس هیات ورزش های رزمی استان تهران عنوان کرد:از نظر ما نباید به هر طریق ممکنی کسب درآمد کرد و باید اصول منطقی به نحو شایسته ای در این امر رعایت شود.

وی افزود:پیش از این و در گذشته شاهد فروش احکام در حوزه ورزش های رزمی بودیم که بنده در ابتدای امر، نخستین اولویت خود را بر توقف این امر  استوار کردم.

سراج در خصوص برنامه های پیش روی هیئت ورزش های رزمی استان تهران گفت: مسئولان و روسای هیئت های رزمی شهرستان های استان تهران برای تجلیل از پیشکسوتان این حوزه که در حال حاضر قادر به فعالیت ورزشی حرفه ای نیستند، اطلاعات لازم را در اسرع وقت ارائه دهند تا در سوم خرداد ماه طی مراسمی ماندگار، قدردانی لازم از این گروه انجام شود.

وی در خصوص نحوه عملکرد هیئت ورزش های رزمی شهرستان ملارد یادآور شد:خوشبختانه شهرستان ملارد در حوزه ورزش های رزمی بسیار موفق و کارآمد عمل کرده است.