فتح قله 3393 متری پیل‌کوه توسط کوهنوردان شهریاری
فتح قله 3393 متری پیل‌کوه توسط کوهنوردان شهریاری

گروه ورزش شهریاریها :اسماعیل رهگذر پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران شهرستان شهریار با اشاره به برنامه‌های اخیر هیئت کوهنوردی این شهرستان اظهار کرد: کارگروه جنگل‌نوردی گروه کوهنوردی شهریار قله 3 هزار و 393 متری پیل‌کوه را با موفقیت فتح کرد و جنگل کیشن را نیز پیمود. وی با اشاره مختصات قله پیل‌کوه […]

13931127000445_PhotoA

گروه ورزش شهریاریها :اسماعیل رهگذر پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران شهرستان شهریار با اشاره به برنامه‌های اخیر هیئت کوهنوردی این شهرستان اظهار کرد: کارگروه جنگل‌نوردی گروه کوهنوردی شهریار قله 3 هزار و 393 متری پیل‌کوه را با موفقیت فتح کرد و جنگل کیشن را نیز پیمود.

وی با اشاره مختصات قله پیل‌کوه و نحوه فتح کردن این قله بیان کرد: قله پیل‌کوه یکی از قله‌های سلسله جبال البرز مرکزی بوده که در استان مازندران و نزدیکی مرزن‌آباد روستای پنجک واقع شده است.

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان شهریار با اشاره به تعداد اعضای حاضر در این برنامه تصریح کرد: این برنامه دو روزه با حضور 17 نفر از اعضای گروه کوهنوردی شهریار در اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و یک گروه دو نفره به قله پیل‌کوه صعود کردند و بقیه اعضا نیز جنگل کیشن را با موفقیت پیمودند.

وی در پایان متذکر شد: اعضای شرکت‌کننده در این برنامه شامل احمدی اشرفی (سرپرست برنامه)، مهدی فیض‌آبادی (عکاس برنامه)، میلاد رهگذر، سعید رسولی، صادق رهگذر، احسان بنده‌لو، نگار چغایی‌زاده، سوسن قاسمی، عارفه رجب، فرزانه الکتریک، امیر اسدزاده، امیرحسین حسنی، محسن شاهمیری، علی کردبچه، ابراهیم فیض‌آبادی، وحید فیض‌آبادی و علیرضا علی‌منش است.