فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری ملارد افتتاح شد
فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری ملارد افتتاح شد

شهریاریها : ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای اسلامشهر، بعد از ظهر دوشنبه با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، محمد حسین مقیمی، استاندار تهران، محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، حسین توکلی کجانی، سرپرست فرمانداری ملارد، رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان […]

شهریاریها : ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای اسلامشهر، بعد از ظهر دوشنبه با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، محمد حسین مقیمی، استاندار تهران، محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، حسین توکلی کجانی، سرپرست فرمانداری ملارد، رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از مسئولین و روسای ادارات ملارد افتتاح شد.

صرف اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال

سرپرست فرمانداری ملارد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کار ساخت این پروژه در سال ۸۸ آغاز شده که با ظرفیت یک هزار نفر در فاز نخست افتتاح شد.

حسین توکلی کجانی با بیان این که استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری ملارد یکی از مهم‌ترین طرح های ملی و دولتی ورزشی این شهرستان طی ۲ سال اخیر است، گفت: که نقش مؤثری در افزایش سرانه های ورزشی این شهرستان دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد در ادامه به اعتبار این پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

اجرای ۱۰ پروژه ورزشی در شهرستان های استان تهران

استاندار تهران نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: سرانه ورزشی استان تهران در حال حاضر ۴۴ سانتی متر مربع است و شرکت طرف قرارداد متعهد به اجرا و تحویل ۱۰ پروژه ورزشی در شهرستان های اسلامشهر، ورامین، بهارستان، شهریار، ملارد، پاکدشت و تهران شده است.

محمد حسین مقیمی گفت: این پروژه به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

سالن چند منظوره شهرداری ملارد نیز افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان این که سالن چند منظوره شهرداری ملارد نیز از محل اعتبارات عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و به همت شهرداری ملارد احداث شده است، با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد، گفت: با افتتاح این پروژه‌ها شاهد رشد مطلوبی در حوزه سرانه ورزشی و زیرساخت‌های شهرستان ملارد خواهیم بود.

رضا گل محمدی افزود: امیدواریم که با افزایش این زیرساخت‌ها با توجه به ظرفیت ورزشی و ورزشکاران قهرمان بتوان موفقیت‌های بیشتری را به ارمغان آورد.