عقب‌افتادگی‌های سرانه‌های ورزشی در شهریار جبران شود
عقب‌افتادگی‌های سرانه‌های ورزشی در شهریار جبران شود

شهریاریها : علی مهدور ظهر امروز در حاشیه بازدید برخی از پروژه‌های ورزشی در این شهرستان اظهار کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه ورزش است که باید با توسعه سرانه‌های ورزشی علاوه بر پرورش ورزشکاران بیشتر سالن‌های ورزشی را نیز ارتقا دهیم. وی با بیان این که شهریار دارای قهرمانان ورزشی بسیاری […]

8_122437شهریاریها : علی مهدور ظهر امروز در حاشیه بازدید برخی از پروژه‌های ورزشی در این شهرستان اظهار کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه ورزش است که باید با توسعه سرانه‌های ورزشی علاوه بر پرورش ورزشکاران بیشتر سالن‌های ورزشی را نیز ارتقا دهیم.

وی با بیان این که شهریار دارای قهرمانان ورزشی بسیاری است افزود: در این راستا باید با ارائه خدمات و امکانات بیشتر در پرورش این استعدادها تلاش دو چندانی داشته باشیم.

نائب رئیس شورای شهر شهریار با تأکید بر این که ورزش باید در بین خانواده‌ها و جوانان این شهرستان نهادینه شود گفت: ورزش نشاط و سلامتی را به همراه دارد لذا برای این که بتوانیم بسیاری از آسیب‌ها را از جوانان دور کنیم لازم است تا فرهنگ ورزش کردن را بیش از گذشته در بین آنان نهادینه سازیم.

مهدور یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان را احداث و ایجاد فضاهای ورزشی عنوان کرد و گفت: سالن‌های ورزشی در این شهرستان باید به تناسب ایجاد رشته‌های ورزشی ارتقا یابد لذا باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی این مهم هر چه سریع‌تر به تحقق بپیوندد.

وی ادامه داد: ایجاد سالن‌های ورزشی مختص بانوان نیز یکی از مهمترین برنامه‌ها و اقداماتی است که باید در این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهریار با بیان این که بانوان نیز در ارتقای سطح ورزش این شهرستان تلاش‌های بسیاری را کرده‌اند افزود: بانوان قهرمان در این شهرستان نیز با حضور در رقابت‌های مختلف ورزشی توانسته‌اند مدال‌های بسیاری را کسب کرده و توانایی‌های خود را در رشته‌های مختلف به نمایش بگذارند.

مهدور عنوان داشت: اختصاص سالن‌های ورزشی به بانوان نیز باید یکی از مهمترین برنامه‌های مسئولان ذیربط باشد تا بتوانیم از توانایی‌های بانوان ورزشکار نیز در جهت ارتقای ورزش شهرستان استفاده کنیم.