طوایف ۱۶ استان کشور در ملارد زندگی می کنند
طوایف ۱۶ استان کشور در ملارد زندگی می کنند

شهریاریها : رئیس ستاد انتخابات ملارد با اشاره به حضور اقوام و طوایف ۱۶ استان کشور در این شهرستان، گفت: وحدت این اقوام ستودنی است. مجتبی شاهقلیان در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های دستگاه های امنیتی و انتظامی شهرستان ملارد برای پیشگیری از هر گونه تعارض قومیتی و طایفه ای […]

متفرقهشهریاریها : رئیس ستاد انتخابات ملارد با اشاره به حضور اقوام و طوایف ۱۶ استان کشور در این شهرستان، گفت: وحدت این اقوام ستودنی است.

مجتبی شاهقلیان در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های دستگاه های امنیتی و انتظامی شهرستان ملارد برای پیشگیری از هر گونه تعارض قومیتی و طایفه ای در انتخابات اظهار داشت: موقعیت منطقه ای و مهاجر پذیری شهرستان ملارد، بافت جمعیتی منطقه مذکور را بسیار متنوع و متکثر ساخته است که با عنایت به حضور اقوام و طوایف گوناگون از ۱۶ استان کشور، چنین امری طبیعی به نظر می رسد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملارد افزود:در مجموع با وجود تنوع قومیتی، دغدغه و مشکل خاصی  در حوزه انتخاباتی شهرستان وجود ندارد و با عنایت به تدابیر اندیشیده شده، علیرغم تنوع مورد اشاره وحدت و یکپارچگی مطلوب و سازنده ای را در انتخابات هفتم اسفندماه شاهد خواهیم بود.

شاهقلیان عنوان کرد: از سوی دیگر به دلیل اینکه این شهرستان در انتخابات پیش رو فاقد کاندیدای بومی و محلی است، تعارضی در این خصوص وجود ندارد اما بدون شک حمایت های قومی و طایفه ای نقش بسیاری در پیروزی نامزد انتخابات و کسب حداکثر آرا از شهرستان ملارد را ایفا می کند.

وی افزود: به تعبیری می توان گفت، نقش کلیدی حمایت های قومی و طایفه ای بر جریانات سیاسی این شهرستان غلبه هر چه بیشتری دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملارد یادآور شد: انتخابات فرصتی ویژه به شمار می رود و نباید هیچکس با انتخابات قهر کرده و باید سهم خود را در تعیین آینده خود و کشورش ایفا کند که بطور یقین با حضور و مشارکت حداکثری، دستاوردهای سازنده ای در این عرصه خطیر و حساس حاصل خواهد شد.