صفرزاده : صرفه جویی ۱۰۰میلیارد ریالی با راه اندازی کارخانه بتون وقیر شهریار
صفرزاده : صرفه جویی ۱۰۰میلیارد ریالی با راه اندازی کارخانه بتون وقیر شهریار

شهریاریها : عضوشورای اسلامی شهر شهریار گفت: راه اندازی کارخانه فرآورده های بتونی و قیری شهریار، ۱۰۰ میلیارد ریال از هزینه های شهرداری این منطقه را در طول سال کاهش می دهد. علیرضا صفرزاده عضو شورای اسلامی شهر شهریار اظهار داشت: طرح ها و پروژه های عمرانی متعددی به همت شهرداری این منطقه با مشارکت […]

۱۵۵۴۸شهریاریها : عضوشورای اسلامی شهر شهریار گفت: راه اندازی کارخانه فرآورده های بتونی و قیری شهریار، ۱۰۰ میلیارد ریال از هزینه های شهرداری این منطقه را در طول سال کاهش می دهد.

علیرضا صفرزاده عضو شورای اسلامی شهر شهریار اظهار داشت: طرح ها و پروژه های عمرانی متعددی به همت شهرداری این منطقه با مشارکت بخش خصوصی پایه ریزی شده که در صورت بهره برداری از آن، زیرساخت های شهری و عمرانی به نحو قابل توجهی تقویت می شود.

وی افزود:کلنگ زنی ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در ماه های گذشته گام تاثیر گذاری محسوب می شود که در نوع خود در شهرستان های غرب استان تهران کم نظیر است.

صفرزاده گفت:سرمایه گذاری بخش خصوصی در احداث کارخانه فرآورده های بتونی و قیری شهریار از نمونه پروژه های سازنده ای است که در صورت بهره برداری، بخش قابل توجهی از هزینه کردهای شهرداری را کاهش می دهد.

وی افزود: طبق ارزیابی های انجام شده با راه اندازی این کارخانه قریب به ۱۰۰ میلیارد ریال از هزینه های مدیریت شهری در طول سال کاهش می یابد و از سوی دیگر درآمدهای پایدار شهری نیز با رشد پنج درصدی مواجه خواهد شد.

عضوشورای اسلامی شهر شهریار یادآور شد: یکی از نقاط قوت شهرداری شهریار در سال گذشته، مدیریت صحیح منابع مالی بود و با وجود رکود اعتباراتی و اقتصادی حاکم به نحو هوشمندانه ای این معضل مدیریت شد و در این میان طرح های قابل توجهی به مرحله اجرا درآمد.