صعود کوهنورد شهریاری به قله‌ ۳۳۵۰ متری کلک‌چال
صعود کوهنورد شهریاری به قله‌ ۳۳۵۰ متری کلک‌چال

شهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، کوهنوردان شهریاری به قله‌ ۳ هزار و ۳۵۰ متری کلک‌چال را با شعار «همدلی و یکرنگی» در حمایت از بیماران سرطانی با موفقیت و صلابت صعود کردند. اسماعیل رهگذر در این خصوص اظهار کرد: این صعود سراسری به همت گروه کوهنوردان جوان شهرستان […]

۱۳۹۳۰۶۲۵۰۰۰۰۶۸_PhotoAشهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، کوهنوردان شهریاری به قله‌ ۳ هزار و ۳۵۰ متری کلک‌چال را با شعار «همدلی و یکرنگی» در حمایت از بیماران سرطانی با موفقیت و صلابت صعود کردند.

اسماعیل رهگذر در این خصوص اظهار کرد: این صعود سراسری به همت گروه کوهنوردان جوان شهرستان اسلامشهر بر روی مسیر پارک جمشیدیه به سمت قله‌ کلک‌چال با حضور بیش از ۳۰۰ کوهنورد از گروه‌ها و باشگاه‌های تابعه‌ هیئت استان تهران از جمله گروه‌های شهریاری با موفقیت و صلابت برگزار شد.

رئیس هیئت کوهنوردی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار بیان کرد: در این صعود که به حمایت از بیماران مبتلا به سرطان انجام پذیرفت، حدود ۶۰ کوهنورد شهریاری از گروه‌های تابعه در کنار همدیگر و با شعار همدلی و یکرنگی برای نخستین بار صعود مشترک داشتند.

وی در پایان متذکر شد: امید است در سایه حق‌تعالی بتوانیم با اجرای این صعودهای مشترک در راستای پیشبرد اهداف هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شهریار قرار بگیریم.