شهریار نگار پر مخاطب ترین کانال تلگرامی در شهرستان شهریار
شهریار نگار پر مخاطب ترین کانال تلگرامی در شهرستان شهریار
کانال تلگرام شهریار نگار در تاریخ ۵ دی ماه سال ۹۴ جاری با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای شهرستان شهریار و معرفی ظرفیت های موجود به همت تیم تحصیل کرده و بومی راه اندازی شد.

شهریاریها : مهمترین منابع خبری شهریار نگار اخبار  و تصاویر ارسالی از جانب شهروندان ،پایگاه های اطلاع رسانی ادارات و نهاد های دولتی و خبرگزاریهای رسمی بوده است.

▪️به یاری شما عزیزان  و به لطف ارسال اخبار و تصاویر توسط شما اعضای خانواده بزرگ شهریار نگار توانستیم همواره پیشتاز و به روز باشیم و اینک میتوان ادعا کرد شهریار نگار  هم اکنون چیزی بیش از یک رسانه است.
خانواده بزرگ شهریار نگار یک برند است…

 

 

خوشبختانه افراد و گروههایی نیز با الگو برداری از رویه شهریار نگار اقدام به ایجاد کانالهای مشابه به همین و سبک و سیاق و با همین محتوی نمودند که خود باعث شادی و مباهات بیشتر ماست،چرا که اینگونه آسان تر و سریع تر به هدف خود که همانا اطلاع رسانی صحیح و سریع اخبار و ظرفیت های این شهرستان است دست میابیم .

?با توجه به اینکه در ابتدای راه هستیم و کاری نو را آغاز نموده ایم  و با وجود زمان  و انرژی فراوانی که صرف بهبود محتوی شهریار نگار میشود قطعا کاستی ها یی نیز داشته ایم که به لطف و یاری شما عزیزان قطعا در سال آینده برطرف خواهد شد.

?برای موفقیت یک خانواده همراهی و همکاری  تمام اعضای آن اجتناب نا پذیر و ضروری است.

?با معرفی شهریار نگار به دیگران و ارسال اخبار و تصاویر به پیشرفت و اعتلای شهریار نگار کمک کنیم.

?سید محمد خامسی
?عضوی از خانواده بزرگ شهریار نگار

https://telegram.me/shahriyarnegar