شهرستان بهارستان بدون در نظر گرفتن زیر ساخت ها تشکیل شد
شهرستان بهارستان بدون در نظر گرفتن زیر ساخت ها تشکیل شد

شهریاریها : معاون سیاسی استاندار تهران گفت: شهرستان بهارستان بدون در نظر گرفتن زیر ساخت های لازم برای یک شهرستان تشکیل شد و مسئولین اجرایی آن وارث یک شرایط بسیار سخت هستند.  سید شهاب الدین چاووشی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان تدوین منشور حقوق شهروندی را یکی از اقدامات ماندگار […]

شهریاریها : معاون سیاسی استاندار تهران گفت: شهرستان بهارستان بدون در نظر گرفتن زیر ساخت های لازم برای یک شهرستان تشکیل شد و مسئولین اجرایی آن وارث یک شرایط بسیار سخت هستند.

 سید شهاب الدین چاووشی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان تدوین منشور حقوق شهروندی را یکی از اقدامات ماندگار دولت دانست و گفت: سرمایه اصلی ما بعد از اعتقاد به خداوند متعال و جهان آخرت، چنگ زدن به وحدت حول محور ولایت است.

وی افزود: ولایت با محبت عجین است، محبت بین جامعه با خاکم و حاکمیت سبب استحکام حکومت می شود، مردم سرمایه های اجتماعی عظیمی هستند که بدون آن ها حکومتی محقق نمی شود و لذا وظیفه همه ما نوکری مردم است.

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر، به دلیل مردم داری در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند، گفت: همه دستگاه ها و ادارات ما خادمان مردم هستند و افتخار ما خدمت گزاری به مردم است، اگر در اثر سهل انگاری های مسئولین ما در گذشته و یا سهل انگاری های امروز ما مردم دچار مشکل شوند، یکایک ما در پیشگاه خداوند مسئول هستیم.

چاووشی گفت: حکومت نمی تواند نسبت به مشکلات مردم بی توجه باشد، مردم به پشتوانه سپاه ما، نیروی انتظامی ما و اطلاعات ما دل گرم هستند و امنیت دارند، غفلت ما سبب می شود، افرادی بیایند، از این فرصت ها استفاده کرده و مردم را اغفال کرده و اموال و دارایی مردم را بگیرند.

وی اضافه کرد: این موسسات مالی با کدام مجوز قانونی توانستند این همه پول از مردم بگیرد و یک شهرستان را دچار التهاب و تشویش کند، باید مراقب این مسائل باشیم که تکرار نشود و موارد مشابه رخ ندهد، مردم حکومت را یک مجموعه واحد می دانند، قضاوت تاریخ نسبت به قاجاریه، صفویه و دیگر حکومت ها یک قضاوت واحد است.

معاون سیاسی استاندار تهران افزود: آیندگان در مورد جمهوری اسلامی یک قضاوت کلی خواهند داشت و لذا ما باید سعی کنیم تا کارنامه خوبی از عملکرد خود برجا بگذاریم.

وی با بیان این که اداره شهرستان بهارستان با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت با امکانات بسیار محدود کار دشواری است، افزود: شهرستان بهارستان بدون در نظر گرفتن زیر ساخت های یک شهرستان تشکیل شد و مسئولین اجرایی آن وارث یک شرایط بسیار سخت هستند، که با این جمعیت انبوه امکانات ما برای اداره مطلوب این شهرستا کفایت نمی کند.

چاووشی اضافه کرد: دولت نیز درشرایطی نیست که بتواند توسعه سازمان اداری را در دستور کار قرار دهد و زحمت اداره شهرستان با امکانات کم بر روی دوش شما است.

بر اساس این گزارش، شورای اداری شهرستان بهارستان هم زمان با هفته دولت، بعد از ظهر چهارشنبه با حضور شهیندخت مولاوردی، برگزار شد.