شماره پلاک خودرو، عامل شناسایی جاعلان اوراق قضایی
شماره پلاک خودرو، عامل شناسایی جاعلان اوراق قضایی

شهریاریها  به نقل از پایگاه خبری پلیس، برزو همتی گفت: در پی اعلام دادسرای یکی از استان‌های غربی کشور پیرامون جعل اوراق و احکام دادسرای ملارد توسط گروهی جاعل به قصد آزادی متهمان با قرار 3 میلیارد تومانی، موضوع برای بررسی در دستور کار پلیس قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: بلافاصله مأموران اداره […]

سارقشهریاریها  به نقل از پایگاه خبری پلیس، برزو همتی گفت: در پی اعلام دادسرای یکی از استان‌های غربی کشور پیرامون جعل اوراق و احکام دادسرای ملارد توسط گروهی جاعل به قصد آزادی متهمان با قرار 3 میلیارد تومانی، موضوع برای بررسی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: بلافاصله مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان، به صورت نامحسوس در دادسرای ملارد اقدامات خود را شروع کردند و نهایتاً با بررسی مدارک شخصی که قصد اخذ تأییدیه برای انجام وثیقه از دادسرا را داشت، پی به جعلی بودن اسناد وی بردند.

همتی ادامه داد: پس از دستگیری فرد مظنون مشخص شد وی نیز طعمه‌ای برای نقشه‌های شوم جاعلان بوده که هیچ اطلاعاتی در خصوص اعضای باند به جز یک شماره پلاک خودرو در اختیار ندارد.

رئیس پلیس ملارد تصریح کرد: اقدامات شبانه‌روزی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، منجر به شناسایی محل اختفای سرکرده‌های باند به نام  ب.الف و زنی به نام  م.ن در یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران شد و با هماهنگی مقام قضایی، طی عملیاتی ویژه متهمان به دام افتادند.

به گفته وی، جاعلان در اولین مراحل رسیدگی دو نفر دیگر از همدستان خود را معرفی کردند که با تلاش مأموران پلیس آگاهی سایر متهمان نیز دستگیر شدند.

همتی با تشریح جرایم این باند پیرامون کلاهبرداری، جعل اوراق قضایی و اسناد مربوط به املاک، جعل مهر ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان تهران و فرم‌های مختلف قبولی وثیقه، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس در خصوص شناسایی مالباختگان و شکات این باند با جدیت ادامه دارد.