شمارش معکوس برای استقبال از سفر کاروان تدبیر و امید به قدس آغاز شد
شمارش معکوس برای استقبال از سفر کاروان تدبیر و امید به قدس آغاز شد

شهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان قدس، شمارش معکوس برای استقبال از هجدهمین سفر کاروان دولت تدبیر و امید به شهرستان قدس آغاز شد. همزمان با اعلام خبر سفر رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید به شهرستان قدس، شور و حال وصف ناشدنی در بین مردم این شهرستان به خصوص جوانان […]

13940122000192_PhotoAشهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان قدس، شمارش معکوس برای استقبال از هجدهمین سفر کاروان دولت تدبیر و امید به شهرستان قدس آغاز شد.

همزمان با اعلام خبر سفر رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید به شهرستان قدس، شور و حال وصف ناشدنی در بین مردم این شهرستان به خصوص جوانان و نوجوانان به وجود آمده است.

در این راستا اقشار مختلف مردم در شهرستان قدس خود را برای ورود میهمان محبوبشان آماده کرده‌اند، تمام خیابان‌ها رفت و روب و آب‌پاشی شده، تابلو نوشته، بنر و پرچم‌هایی مبنی بر خوش‌آمدگویی به رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید و با شعار «روحانی محبوب ما به شهر ما خوش آمدی» نوشته شده است، در ورودی خیابان‌ها و قسمت‌های مختلف شهر و نیز بر در مغازه‌ها و ادارات، مساجد و تکایا این شهرستان نصب شده است.

بر اساس این خبر مردم خوب شهرستان قدس با اشتیاق وصف‌ناپذیری به استقبال کاروان تدبیر و امید خواهند رفت و ایمان داریم که مردم ما درست می‌اندیشند و باید به این اعتماد مردم از سوی دولت تدبیر و امید پاسخی درخور‌شان داده شود.

مردم خون‌گرم‌، فرهیخته، ولایت‌مدار و مهربان شهرستان قدس اعم از پیر و جوان، خرد و کلان، با روحیه‌ایی مملو از امید و نشاط به این سفر دل بسته‌اند تا رئیس جمهور برای رفع محرومیت در منطقه گام‌های اساسی بردارد.

مردم فرهیخته این شهرستان اینک چشم امید به رئیس جمهور خود دارند که گره‌ای از مشکلات‌شان بگشاید و باری از دوش‌شان بردارد.

 مراسم استقبال از رئیس جمهور روز سه شنبه 5 خرداد ماه 94 ساعت 8 صبح در سه راه اندیشه، ورزشگاه شهید ثمری انجام خواهد شد.