شاهمیری در بین 12 داور برتر والیبال جهان
شاهمیری در بین 12 داور برتر والیبال جهان

گروه ورزش شهریاریها : فرهاد شاهمیری، داور بین المللی والیبال ایران بعد از قضاوت در چند بازی مهم لیگ جهانی نمره قبولی گرفت و برای حضور در جام جهانی هم دعوت شد. شاهمیری تنها داور والیبال ایران است که سابقه حضور در المپیک را دارد و حالا با شرکت در جام جهانی، قضاوت در تمام […]

01033877گروه ورزش شهریاریها : فرهاد شاهمیری، داور بین المللی والیبال ایران بعد از قضاوت در چند بازی مهم لیگ جهانی نمره قبولی گرفت و برای حضور در جام جهانی هم دعوت شد. شاهمیری تنها داور والیبال ایران است که سابقه حضور در المپیک را دارد و حالا با شرکت در جام جهانی، قضاوت در تمام رده های بالای والیبال را تجربه خواهد کرد.

شاهمیری در گفت و گو با ورزش سه گفت: این اتفاق بزرگی است که فکر می کنم در وحله اول برای والیبال ایران و بعد برای شخص خودم رخ داد. برای حضور در جام جهانی فقط 12 داور حضور دارند که من هم یکی از آنها هستم. به طور قطع FIVB از عملکردم در لیگ جهانی راضی بوده است که جواز حضور در جام جهانی را صادر کرده اند. به هر حال خیلی خوشحالم و فکر می کنم در کنار اتفاقات خوب تیم ملی در والیبال جهانی، می توان به این موضوع هم به عنوان یک اتفاق بزرگ والیبال اشاره کرد.

او در مورد توجه فدراسیون والیبال نسبت به این موضوع می گوید: تا چند سال پیش تمام مقدمات سفرهای مثل بلیت، ویزا، بیمه و تمام مسائل به عهده خودم بود اما چند وقتی است شخص رییس فدراسیون والیبال کمیته ای با عنوان تشریفات و مسافرت ایجاد کرده است که بسیار کمک حال من هم شده. در حال حاضر فدراسیون بسیاری از مقدمات سفرهای من را مهیا می کند اما بسیاری دیگر بازهم به عهده خودم است و نگاه ها باید این طور باشد که یک داور مثل بازیکن تیم ملی نماینده والیبال ایران در جام جهانی خواهد بود.