شاهمیری به جایزه بزرگ جهان هم دعوت شد
شاهمیری به جایزه بزرگ جهان هم دعوت شد

شهریاریها : فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با ارسال دعوت نامه‌ای از محمد شاهمیری برای قضاوت در رقابت های جایزه بزرگ زنان جهان سال ۲۰۱۷ دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای از محمد شاهمیری داوری بین‌المللی والیبال کشورمان برای حضور در رقابت های جایزه بزرگ زنان دعوت کرد. […]

شهریاریها : فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با ارسال دعوت نامه‌ای از محمد شاهمیری برای قضاوت در رقابت های جایزه بزرگ زنان جهان سال ۲۰۱۷ دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای از محمد شاهمیری داوری بین‌المللی والیبال کشورمان برای حضور در رقابت های جایزه بزرگ زنان دعوت کرد.
بر این اساس، این داور بین المللی ایران تیرماه برای قضاوت در دسته C گروه یک این رقابت ها راهی هلند می شود.
محمد شاهمیری هفته پیش نیز برای قضاوت در دو هفته لیگ جهانی دعوت شده بود. وی در هفته نخست (دوم تا چهارم ژوئن) در گروه C و در کشور روسیه قضاوت خواهد داشت و در هفته سوم (۱۶ تا ۱۸ ژوئن) در کشور آرژانتین رقابت های گروه I را قضاوت می کند.
شاهمیری تنها داور ایرانی با درجه FIVB در فدراسیون جهانی است. وی سابقه قضاوت در بازی‌های المپیک، قهرمانی جهان، لیگ جهانی و … در پرونده کاری خود دارد.