سرهنگ یارندی: شهرستانهای استان تهران نیازمند رسانه مستقل هستند
سرهنگ یارندی: شهرستانهای استان تهران نیازمند رسانه مستقل هستند

شهریاریها :ریس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی کشور گفت: یکی از معضلات مهم منطقه شرق و غرب استان تهران، نداشتن رسانه مستقل است به همین خاطر اخبار و رویدادهای این منطقه با جامعیت منعکس نمی شود. به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سرهنگ مهدی یارندی رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا با حضور در حوزه استحفاظی […]

IMG09495351شهریاریها :ریس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی کشور گفت: یکی از معضلات مهم منطقه شرق و غرب استان تهران، نداشتن رسانه مستقل است به همین خاطر اخبار و رویدادهای این منطقه با جامعیت منعکس نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سرهنگ مهدی یارندی رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا با حضور در حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از نحوه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی این حوزه بازدید کرد.

در این بازدید حوزه استحفاظی شرق استان تهران توانست با کسب امتیاز 100 با ضریب چهار حداکثر امتیاز ممکن را کسب کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا در این بازدید با اشاره به عدم وجود مرکز صدا و سیمای مستقل در شهرستان های استان تهران افزود: یکی از معضلات مهم منطقه شرق و غرب استان تهران، نداشتن رسانه مستقل است به همین خاطر اخبار و رویدادهای این منطقه با جامعیت منعکس نمی شود به همین خاطر باید در جهت تشکیل مرکز صدا و سیمای مستقل برای این مناطق تلاش کرد و بدیهی است با راه اندازی این صدا و سیما اخبار و مطالب فرهنگی،اجتماعی و امنیتی این منطقه بهتر از گذشته قابل اطلاع رسانی خواهد بود.

سرهنگ صفدر سلیمی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران نیز در این بازدید بیان داشت: این فرماندهی در مدت اندک راه اندازی، توانسته است افتخارات زیادی کسب کند که کسب حداکثر امتیاز ممکن در اطلاع رسانی ناجا نیز افتخاری دیگر برای این فرماندهی و حاصل تلاش همکاران من و کمک های بی دریغ و همکاری های بی شائبه اصحاب قلم و صاحبان رسانه در این منطقه است.

وی گفت: رسانه های موجود در منطقه انتظامی ویژه شرق استان تهران همواره یکی از بال های ناجا در این منطقه بوده اند و با اطلاع رسانی دقیق،خوب و به هنگام توانستند یار و یاور ما باشند.

این مسئول متذکر شد: مانور همیاران پلیس، همایش پلیس افتخاری، اجرای رالی اتومبیل رانی، ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم، برگزاری همایش عفاف و حجاب، تقدیر از چهره های علمی، اهدای خون، تجلیل از نمونه های ترافیکی، نواختن زنگ انظباط اجتماعی، برگزاری نمایشگاه های سیار در مدارس، مانور شهری موتور سوران قانونمند، بازدید دانش اموزان از مراکز انتظامی، غبار رویی مزار شهدا، ارائه مشاوره رایگان، ارسال پیامک های هشدار دهنده به شهروندان، قرائت پیام مهر در مدارس، توزیع تراکت و بروشور کتابچه دانستنی های انتظامی از جمله برنامه پیش بینی شده در هفته ناجا در شرق استان تهران بود.

گفتنی است فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در تیر ماه سال 1390 پس از اخذ مصوبه و بر اساس تدابیر اتخاذی و دستورالعمل های اتخاذی راه اندازی شد.

این فرماندهی ابعادی حدود 7 هزار کیلومتر مربع را مدیریت می کند که متشکل از هفت شهرستان است، شهرستانهای شمالی شامل فیروزکوه، دماوند و شهرستان پردیس و شهرستانهای جنوبی هم شامل پاکدشت، قرچک، پیشوا و ورامین می باشند و همسایه های محدوده استحفاظی این فرماندهی از نقطه شمالی به استان مازندران، از شرق به استان سمنان،شمال شرقی به تهران بزرگ و غرب به فرماندهی انتظامی ویژه غرب منتهی می شود.