سرمربی تیم فوتسال «پارسیان» شهر قدس از سمت خود استعفا داد
سرمربی تیم فوتسال «پارسیان» شهر قدس از سمت خود استعفا داد

شهریاریها : سید محمد یحیی زاده، سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری «پارسیان» شهر قدس از سمت خود استعفا داد. سید محمد یحیی زاده پس از این استعفا، صبح سه شنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: تیم فوتسال «پارسیان» شهر قدس، از ابتدای فصل مشکلات فراوانی داشته است، که سعی کردیم آن ها را حل […]

شهریاریها : سید محمد یحیی زاده، سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری «پارسیان» شهر قدس از سمت خود استعفا داد.

سید محمد یحیی زاده پس از این استعفا، صبح سه شنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: تیم فوتسال «پارسیان» شهر قدس، از ابتدای فصل مشکلات فراوانی داشته است، که سعی کردیم آن ها را حل کنیم، اما مشکل عمده این تیم، مالی است.

وی اضافه کرد: زمانی که تا هفته یازدهم لیگ برتر، بازیکنان و کادر فنی هیچ دریافتی نداشته اند و کل دریافتی آنها کمتر از یک میلیون بوده است، نمی توان توقع بیشتری از تیم داشت و بنده میدان را خالی می کنم، تا اشخاص دیگر بتوانند حضور پیدا کرده و باشگاه پیشرفت کند.

سرمربی تیم فوتسال «پارسیان» شهر قدس در خصوص اختلاف با مدیر عامل باشگاه نیز گفت: هنوز مالکیت باشگاه با بنده است و من تنها از سرمربیگری استعفا داده ام، اگر حساب های خرج شده شخصی و پول هایی که از جیبم خرج کرده ام، تسویه نشود، قطعا موضوعات دیگری را بازگو خواهم کرد که چندان خوشایند نیست.

بر اساس این گزارش، تیم فوتسال پارسیان شهر قدس، هم اکنون با ۱۱ بازی و کسب ۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار داشته و تنها یک تیم با قعر جدول فاصله دارد.