سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در سالگرد شهید عباس آبیاری
سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در سالگرد شهید عباس آبیاری

شهریاریها : رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: برخی هم صدا با امریکا، اسراییل و منافقین سپاه را می کوبند.  سردار غلام حسین غیب پرور، شامگاه جمعه در مراسم اولین سالگرد بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم و حریم آل الله بسیجی عباس آبیاری در مصلای بزرگ نماز جمعه شهریار، طی سخنانی با برشمردن ویژگی […]

شهریاریها : رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: برخی هم صدا با امریکا، اسراییل و منافقین سپاه را می کوبند.

 سردار غلام حسین غیب پرور، شامگاه جمعه در مراسم اولین سالگرد بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم و حریم آل الله بسیجی عباس آبیاری در مصلای بزرگ نماز جمعه شهریار، طی سخنانی با برشمردن ویژگی های انقلاب اسلامی گفت: در راه پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقات سختی افتاد، شما مردم پای آرمان ها و امام خود ایستادید، هنوز از دوران جنگ زمان زیادی نگذشته است.

وی افزود: این مردم ۸ سال ایستادند، جنگ تمام شد و سیاست میدان داری کرد، آن جا هم شما مردم ایستادگی کردید، در تیر ۷۸ هم عده ای آمدند انقلاب را با تابلو انقلاب و اسلام به قربان گاه ببرند، اما مردم ایستادگی کردند، ده سال گذشت، فتنه سهمگین ۸۸، به بهانه تقلب رخ داد و هزینه های فراوانی بر این انقلاب تحمیل کردند، چه کسانی که خطا کرده و چه کسانی که تعمدا این اقدام را انجام دادند، سبب خوشحالی دشمن شدند، آن جا نیز مردم وارد صحنه دفاع از انقلاب شدند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که امریکایی ها دیدند مردم در جنگ نظامی و سایر عرصه ها کم نیاوردند، اضافه کرد: آن ها متوجه شدند که این انقلاب، یک انقلاب ایدئولوژیک و دینی است و لذا نسخه ای پیچیدند که با گروه های تکفیری و از طریق جنگ ایدئولوژیک به حساب این انقلاب برسند، در روزهای اول، تکفیری ها با زبان خشونت،توفیقات زیادی داشتند، این ها اهل مذاکره نیستند، اما مگر آزادگان عالم می توانستند باور کنند، که با نام پیامبر رحمت(ص) بیایند و سینه مردم را بشکافند و جگر در بیاورند و قتل و غارت و تجاوز به نام اسلام انجام دهند.

غیب پرور اضافه کرد: این جا بود که دوباره فرزندان امام(ره) قیام کردند و از گوشه و کنار ایران اسلامی و فرزندان ولایتمدار امام و رهبری به خوبی ماجرا را فهمیدند و دانستند هدف آن ها بدون تردید نابودی اسلام، اضمحلال انقلاب اسلامی و خشکاندن ریشه انقلاب اسلامی بود و لذا این بچه ها همت کرده و قیام کردند.

وی با تاکید بر این که مدافعین حرم تصمیم بزرگی در زندگی خود گرفتند، افزود: برای دفاع از اسلام به خارج از مرزهای جمهوری اسلامی رفتند و کار مستشاری کردند، این انسان های شریف، در اعتقاد و ایمان عیار خود را نشان دادند، این ملت و این مردم ویژگی های فروانی دارند که این ویژگی ها باعث شده امریکا نتواند به آن ها صدمه بزند.

برخی هم صدا با امریکا، اسراییل و منافقین سپاه را می کوبند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر این مردم و شهدا و بچه های رزمنده و بچه های شهید در روز عاشورای ۶۱ بودند، سر سیدالشهدا(ص) بالای دار نمی رفت، پسر پیغمبر(ص) شهید غفلت مردم زمان خود است، سیدالشهدا(ع) قربانی غفلت مردم شد، اما در این دوران این اتفاق نیفتاد.

وی گفت: دار و ندار خانواده شهدا برای انقلاب رفت، این شهدا رفتند تا ما از خواب غفلت بیدار شویم و هم صدایی با امریکا، اسراییل و منافقین نکرده و سپاه را نکوبیم، کوبیدن سپاه برای کسی آبرو و ارتقاء مقام اجتماعی نمی آورد، متهم کردن سپاه به بهانه های مختلف، جهل و ندانم کاری نیست، به خئد بیایید.

غیب پرور گفت: امروز کسی نمی تواند از بلندگوهای رسمی و در آشکار اظهار مخالفت با ولایت فقیه بکند، اما این جایگاه رفیع و مبارک، چگونه تضعیف می شود، با خود فکر کنیم، زمانی که ولایت فقیه به ما می فرمایند در امور اقتصاد چه کار کنیم و ما گوش نمی دهیم، وقتی که راه تولید و اشتغال را به ما نشان می دهند و ما ضد آن رفتار می کنیم، تضعیف ولایت فقیه است.

وی با بیان این که مردم دوران سخت و پر مشقتی را طی کردند، تا انقلاب به این جا رسیده است، گفت: رزمندگان اسلام، عاشقانه از ولایت و ارزش ها دفاع می کنند، حال برخی حرف از سازش می زنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرمایشی از امیرالمومنین(ع) گفت: افرادی که هنگام یاری رهبر خود بخوابند، با لگد دشمن بیدار می شوند، مردمی که اهل غفلت شدن و همه داشته های معنوی آن ها به تاراج برود، ضعیف خواهند شد، قدر مردم را بدانیم، این چنین مردمی که با درصد بالایی در انتخابات شرکت می کنند، قابل تقدیر هستند.

رسما اعلام کنند سپاه از عرصه اقتصاد کنار می کشد

وی با بیان این که رای مردم رای به نظام بود، افزود: هرکس با هر گرایشی به انقلاب اسلامی و خط مبارک شهدا رای داد و اقتدار و سرافرازی ایران را خواستار بود، نباید هدف ما جز سرافرازی نظام باشد.

سردار غیب پرور با بیان این که برخی در پی تضعیف سپاه هستند، گفت: انقلاب ما یک هدف متعالی دارد، هدف تعالی بخش انقلاب ما فراهم کردن زمینه ظهور آقا امام زمان(عج) است، ما می خواهیم اسراییل نباشد و آمریکا سر جای خود بنشیند، ما عزت می خواهیم و خدا به ما داده است، چند تروریست ناچیز ترقه بازی کردند، فرزندان سپاه با قدرت وارد شدند و همه آن ها را دستگیر کردند.

وی خطاب به کسانی که سپاه را نقد می کنند، گفت: دوست ندارید، سپاه در عرصه های اقتصادی وارد شود، رسما اعلام کنید که برای پیشرفت کشور، سپاه وارد عرصه اقتصادی نشود، آیا واقعا قضاوت ها منصفانه است، آیا شما هزاران میلیارد تومان بدهی خود را قبول ندارید، کسی از شما خواسته است، آیا کسی از شما مطالبه کرده است، انصاف داشته باشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه در عرصه های مختلفی چون نفت و گاز، تونل و راه آهن فعالیت می کند اگر می خواهید بکشند کنار، رسما اعلام کنید تا کنار بکشند.

وی گفت: شهدا یک مسیر را برای ما باز کرده اند تا ما در آن مسیر بتوانیم خدمت بیشتر انجام دهیم، قدر این مسیر را بدانیم و آن را اجر بنهیم.