سردار خانچلری : احساس امنیت در غرب استان تهران بیشتر می‌شود
سردار خانچلری : احساس امنیت در غرب استان تهران بیشتر می‌شود

شهریاریها : سردار محسن خانچلری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران با اشاره به لزوم افزایش احساس امنیت در بین مردم غرب این استان اظهار کرد: اگر نیروی انتظامی توسط نیروهای گشتی خود در محدوده استحفاظی غرب استان تهران حضور فعال و مشهود داشته باشد، به طور قطع مردم این منطقه […]

13940327000093_PhotoAشهریاریها : سردار محسن خانچلری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران با اشاره به لزوم افزایش احساس امنیت در بین مردم غرب این استان اظهار کرد: اگر نیروی انتظامی توسط نیروهای گشتی خود در محدوده استحفاظی غرب استان تهران حضور فعال و مشهود داشته باشد، به طور قطع مردم این منطقه نیز با مشاهده عوامل گشت و حضور مقتدرانه پلیس احساس امنیت بیشتری خواهند کرد.

وی با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی دستاوردهای نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها بیان کرد: باید گفت که بخشی از این امر به اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی برمی‌گردد و اصحاب رسانه نیز باید در این راه به این نیرو کمک کنند تا اقدامات فرزندان ملت ایران در کسوت پلیس به سمع و نظر مردم برسد.

با این کار مردم به خدمات‌رسانی نیروی انتظامی به خود آگاه می‌شوند و در ضمن مردم باید بدانند که وقتی یک سرقت روی می‌دهد، در چند ساعت یا چند روز سارق دستگیر می‌شود یا اگر در روز 10 فقره سرقت وجود دارد چند درصد آن کشف می‌شود.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح فعالیت‌های نیروی انتظامی تصریح کرد: وقتی این اقدام صورت گیرد مردم احساس نمی‌کنند که یک سرقت روی داده است اما کشفی وجود ندارد و بخشی از این کار به نیروی انتظامی برمی‌گردد که اطلاع‌رسانی بیشتری انجام دهد، چراکه این کار به افزایش احساس امنیت مردم کمک می‌کند.

وی با اشاره به وقوع برخی اقدامات مجرمانه در باغات غرب استان تهران خاطرنشان کرد: همه مردم برای نیروی انتظامی عزیز و محترم هستند به ویژه مردم شهید‌پرور غرب استان تهران، اما برخی ناخالصی‌ها نیز وجود دارد.

خانچلری در پایان متذکر شد: نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و کسانی که در قالب اراذل و اوباش بخواهند برای مردم ایجاد ناامنی و مزاحمت کرده و آرامش آنها را برهم بزنند، برخورد جدی و محکمی خواهد شد.