سرآبادانی:شهر اندیشه تنها یک کلانتری دارد
سرآبادانی:شهر اندیشه تنها یک کلانتری دارد

شهریاریها : رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه با اشاره به جمعیت بالغ بر ۱۰۰ هزار نفری این شهر، گفت: وجود تنها یک کلانتری در این شهر برای ارائه خدمات کافی نیست. غلامرضا سرآبادانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن یادآوری اینکه مولفه امنیت، یکی از الزامات توسعه، شکوفایی و پیشرفت در هر شهر، منطقه و […]

۴۰۷۱۳۹۲_۱۲۳شهریاریها : رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه با اشاره به جمعیت بالغ بر ۱۰۰ هزار نفری این شهر، گفت: وجود تنها یک کلانتری در این شهر برای ارائه خدمات کافی نیست.

غلامرضا سرآبادانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن یادآوری اینکه مولفه امنیت، یکی از الزامات توسعه، شکوفایی و پیشرفت در هر شهر، منطقه و جامعه ای محسوب می شود، اظهار داشت: همواره یکی از دغدغه ها و مطالبات مردم شهر اندیشه به ارتقای امنیت در اماکن عمومی و تفرجگاه های عمومی معطوف می شود.

وی عنوان کرد: برای تامین این مطالبه به حق، پیرو رایزنی هایی که با فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و سردار خانچرلی داشته ایم تا نسبت به تامین و استقرار کانکس های پلیس در پارک ها و بوستان های شهری، اقدامات لازم عملیاتی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه گفت: در شهر اندیشه تنها یک کلانتری ارائه خدمات می کند که با عنایت به جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفری ناحیه مذکور، این میزان کافی به نظر نمی رسد.

سرآبادانی یادآور شد: امنیت پایدار را در کنار توسعه پایدار با جدیت پیگیری خواهیم کرد تا رضایتمندی مردم ساکن در این منطقه به نحو مطلوب تری تامین و فراهم شود.