ستاد امور جوانان شهرستان ملارد ۲۵ مصوبه داشته است
ستاد امور جوانان شهرستان ملارد ۲۵ مصوبه داشته است

شهریاریها : رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد گفت: در شهرستان ملارد، ستاد جوانان با محوریت فرمانداری، جلسات بسیار خوبی برگزار کرده و تاکنون ۲۵ مصوبه در این عرصه داشته ایم. علیرضا صیفوری با اشاره به تلفیق حوزه ورزش و جوانان در سال های گذشته و طرح شدن مباحثی مبنی بر جدایی و منفک شدن […]

صیشهریاریها : رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد گفت: در شهرستان ملارد، ستاد جوانان با محوریت فرمانداری، جلسات بسیار خوبی برگزار کرده و تاکنون ۲۵ مصوبه در این عرصه داشته ایم.

علیرضا صیفوری با اشاره به تلفیق حوزه ورزش و جوانان در سال های گذشته و طرح شدن مباحثی مبنی بر جدایی و منفک شدن آن‌ها از یکدیگر اظهار داشت: پس از طرح مباحث بسیار در این خصوص، تصمیم بر این شد که در ادغام این دو حوزه، تجدید نظری صورت نگیرد و همچنان امور این دو حوزه توأمان با یکدیگر پیگیری شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد افزود: بدون تردید حوزه جوانان با کمبودها و کاستی هایی مواجه بوده که بر همگان مبرهن است اما انتظار رفع خلأها در این عرصه به‌صورت صرف و مطلق از وزرات ورزش و جوانان و یا ادارات زیر مجموعه این نهاد منطقی به نظر نمی رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد عنوان کرد: دستگاه ها، نهادها و ارگان های بسیاری در رفع کمبودها و کاستی های حوزه جوانان نقش دارند و با همیاری، هم افزایی و اتخاذ تدابیر سازنده می توان نسبت به مدیریت کمبودها و تقویت داشته ها و فرصت های موجود موفق عمل کرد.

صیفوری گفت: یکی از الزامات این حوزه، ضرورت توسعه آموزش های ضمن خدمت برای کادر اداری عرصه ورزش و جوانان است تا با اتکای به آن با کسب آموزش ها و اطلاعات موثر، بتوان گام های سازنده تری در این عرصه آینده ساز برداشت که خوشبختانه این امر خطیر از سوی اداره کل استان تهران کلید خورده است.

وی افزود: در شهرستان ملارد، ستاد جوانان با محوریت فرمانداری، جلسات بسیار خوبی برگزار کرده و تاکنون ۲۵ مصوبه در این عرصه داشته ایم که این موضوع موید دقت نظر و توجه ویژه مسئولان ارشد شهرستانی به عرصه جوانان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد یادآور شد: در سال جاری این امر با قوت و پشتیبانی و حمایت دستگاه های ذی‌ربط در سطح استان همچون اداره کل ورزش و جوانان و نقشه راه وزارتخانه متبوع و دولت و عزم جدی مسئولان شهرستانی با توفیقات و موفقیت های ملموس و سازنده هر چه بیشتری همراه می شود که در زمان مقتضی در خصوص دستاوردهای آن اطلاعات واخبار لازم منعکس و منتشر خواهد شد.