ساماندهی پایانه های شهریار در دستورکار قرار دارد
ساماندهی پایانه های شهریار در دستورکار قرار دارد

شهریاریها : جمشید فرجی رئیس کمیسیون خدمات شهری، ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شهریار با اشاره به ضرورت ساماندهی پایانه های حمل و نقل عمومی در این منطقه اظهار داشت: یکی از نقاطی که لزوم ساماندهی آن احساس می شد، میدان قائم شهریار است که در طول 25 سال اخیر که بنده […]

1757800

شهریاریها : جمشید فرجی رئیس کمیسیون خدمات شهری، ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شهریار با اشاره به ضرورت ساماندهی پایانه های حمل و نقل عمومی در این منطقه اظهار داشت: یکی از نقاطی که لزوم ساماندهی آن احساس می شد، میدان قائم شهریار است که در طول 25 سال اخیر که بنده در شورای ترافیک این شهرستان مسئولیت داشته ام، شهروندان شهریار همواره از وضعیت این محدوده گلایه مند بوده اند.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع در دوره سوم شورای اسلامی شهر شهریار، طرح مطالعاتی در این خصوص کلید خورد و پس از ارزیابی ها و کارشناسی های لحاظ شده، متخصصان پیشنهاد احداث پایانه در میادین قائم و دهه فجر را مطرح کردند.

فرجی گفت: در حال حاضر مدیریت شهری شهریار در نظر دارد با احداث پایانه در میادین مورد نظر، زمینه لازم برای ساماندهی خودروهای مسافربر و تسهیل تردد شهروندان و امکان رفع پراکندگی مردم شریف شهریار از سطح شهر برای استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی را به نحو هر چه مطلوب تری فراهم کند.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها، شهروندان متقاضی دریافت خدمات حمل و نقل عمومی بـا آرامش خاطر بیشتری از خدمات این حوزه بهره مند خواهند شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شهریارگفت: هدف گذاری ما بر تجمیع پایانه ها در میادین نماز، قائم و دهه فجراستواراست.

فرجی یاد آور شد: یکی از مولفه های حائز اهمیت در استانداردهای توسعه شهری، مشمول عرصه حمل ونقل عمومی می شود و مجموعه شورای شهر در جهت ارتقا سطح کمی وکیفی خدمات این حوزه در حد توان و اختیارات موجود از هیچ اقدام سازنده ای دریغ نخواهد کرد.