سال پرکار شاهمیری با دعوت به گرند پری کامل شد
سال پرکار شاهمیری با دعوت به گرند پری کامل شد

شهریاریها :فدراسیون جهانی والیبال با دعوت مجدد از محمد شاهمیری داور بین المللی والیبال ایران برای قضاوت در گرند پری سال پرکاری برای او رقم زد.  فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از محمد شاهمیری برای قضاوت مسابقات گرند پری دعوت کرد. بر اساس دعوت نامه ارسالی این داور بین المللی ایران باید در فینال گروه یک […]

photo_2016-03-05_12-34-58شهریاریها :فدراسیون جهانی والیبال با دعوت مجدد از محمد شاهمیری داور بین المللی والیبال ایران برای قضاوت در گرند پری سال پرکاری برای او رقم زد.

 فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از محمد شاهمیری برای قضاوت مسابقات گرند پری دعوت کرد. بر اساس دعوت نامه ارسالی این داور بین المللی ایران باید در فینال گروه یک این رقابتها قضاوت کند.

شاهمیری در سال جاری میلادی بسیار پر کار خواهد بود چرا که فدراسیون جهانی والیبال پیش از این وی را برای قضاوت در مسابقات انتخابی المپیک، لیگ جهانی والیبال و بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو دعوت کرده است.

حضور شاهمیری در رقابتهای گرند پری چهارمین تورنمنت مهم این داور شایسته کشورمان در سال ۲۰۱۶ است که به نوعی رکورد شکنی در قضاوت برای وی محسوب می شود.

شاهمیری که سابقه قضاوت در مسابقات متعدد جهانی در رده های سنی مختلف را در پرونده کاری خود دارد و در لیگ جهانی، مسابقات والیبال قهرمانی جهان، جام جهانی و.. قضاوت کرده است، به عنوان یک ایرانی در سال ۲۰۰۸ برای نخستین بار در المپیک پکن نیز قضاوت کرد.

این داور بین المللی ایران چندی پیش برای قضاوت در المپیک ریو نیز دعوت شده است و در مسابقات والیبال بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل، دومین المپیک خود را تجربه خواهد کرد.