رژه نیروهای مسلح در شهرستان شهریار برگزار شد
رژه نیروهای مسلح در شهرستان شهریار برگزار شد

شهریاریها : همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح در شهرستان شهریار اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند. در اولین روز از هفته دفاع مقدس همزمان با سالروز تهاجم رژیم بعث عراق به خاک ایران، نیروهای مسلح و یگان های موتوری و سوار رزهی از بسیج، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و.. در […]

IMG_4568شهریاریها : همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح در شهرستان شهریار اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند.

در اولین روز از هفته دفاع مقدس همزمان با سالروز تهاجم رژیم بعث عراق به خاک ایران، نیروهای مسلح و یگان های موتوری و سوار رزهی از بسیج، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و.. در سراسر کشور با رژه ای مقتدرانه، توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

این مراسم در شهرستان شهریار  نیز از ساعت 8 صبح و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اجرا شد که در ابتدای مراسم، مسئولان با حضور در مزار شهدای گمنام به این رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرده و سپس به دیدار و دلجویی از جانبازان، ایثارگران و آزادگان حاضر در مراسم پرداختند.

نمایش ادوات نظامی، جنگ افزارها، نیروهای ورزیده و آماده دفاع، یگان های موتوری و توپخانه، پرش چتربازان، رژه نمادین جانبازان هشت سال دفاع مقدس و…. بخشهایی از این مراسم بود.

در این مراسم مردم و مسئولان یکصدا شعار ایستادگی بر آرمانهای امام راحل و شهدا را سرداده و اعلام کردند پرچمی را که برافراشته ایم بر زمین نخواهیم گذاشت و همه ما در عهدی که امام و شهدا بستیم پایدار می مانیم.