رضا عطاران این هفته با «ردکارپت» به سینماها می‌رود
رضا عطاران این هفته با «ردکارپت» به سینماها می‌رود

شهریاریها : رضا عطاران بار دیگر برای همراهی با تماشاگران «رد کارپت»، محصول ایران‌نوین‌فیلم به سینماها می‌رود. احمد احمدی تهیه‌کننده فیلم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این مطلب گفت: در ادامه حضور رضا عطاران در سینماهای نمایش دهنده فیلم، پنج‌شنبه ساعت 21 این بازیگر در سینما «آزادی» حضور پیدا […]

rez2شهریاریها : رضا عطاران بار دیگر برای همراهی با تماشاگران «رد کارپت»، محصول ایران‌نوین‌فیلم به سینماها می‌رود.

احمد احمدی تهیه‌کننده فیلم در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این مطلب گفت: در ادامه حضور رضا عطاران در سینماهای نمایش دهنده فیلم، پنج‌شنبه ساعت 21 این بازیگر در سینما «آزادی» حضور پیدا می‌کند و ساعت 22 و 30 نیز به سینما «قدس» می‌رود و همچنین روز جمعه ساعت 22 در سینما «شکوفه» و 23 و 30 در پردیس «زندگی» حاضر خواهد شد.

وی مجموع فروش این فیلم را در تهران در 8 روز نمایش 400 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: خوشحالم مردم فیلم را می‌بینند و به سینماها رونق دادند. البته پیش‌بینی کرده‌ بودیم این فیلم در هر شرایطی مخاطب خودش را پیدا می‌کند، اما همین که باعث رونق سینماها در ماه رمضان شده بسیار خوشحال کننده است و امیدوارم بابی شود تا تهیه‌کنندگان دیگر نیز در آینده فیلم‌هایشان را در این ماه اکران کنند.

احمدی همچنین از شروع اکران فیلم در شهرستان‌ها خبر داد.