رد رشوه 60 میلیون ریالی در ملارد
رد رشوه 60 میلیون ریالی در ملارد

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، برزو همتی از دستگیری سه توزیع‌کننده ماده مخدر شیشه و رد رشوه 60 میلیون ریالی خبر داد و اظهار کرد: با اعلام خبری مبنی بر تردد افرادی در منطقه شرق سرآسیاب که مشکوک به توزیع مواد ‌مخدر از نوع شیشه هستند، مأموران کلانتری 13 طلائیه به محل اعزام شدند. […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، برزو همتی از دستگیری سه توزیع‌کننده ماده مخدر شیشه و رد رشوه 60 میلیون ریالی خبر داد و اظهار کرد: با اعلام خبری مبنی بر تردد افرادی در منطقه شرق سرآسیاب که مشکوک به توزیع مواد ‌مخدر از نوع شیشه هستند، مأموران کلانتری 13 طلائیه به محل اعزام شدند.

وی افزود: با اعزام تیم‌های کنترل نامحسوس و گشت‌های لباس شخصی، منطقه کاملا در پوشش نیروهای کلانتری درآمد، تا اینکه روز گذشته شخصی به هویت «س– م» با ظاهری کاملا موجه، در یکی از خیابان‌ها اقدام به فروش موادمخدر کرد، مأموران که شاهد ماجرا بودند بلافاصله وی را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی گفت: متهم با دیدن مأموران شروع به فرار کرد که با تلاش عوامل کلانتری طلائیه و شلیک دو تیر هوایی دستگیر شد و در بازرسی از کوله پشتی همراهش مقدار 260 گرم شیشه کشف کردند.

همتی با بیان اینکه پس از انتقال متهم به کلانتری بلافاصله دو نفر از همدستان وی به کلانتری مراجعه کردند، افزود: در پی این حضور مبلغ 60 میلیون ریال وجه نقد به مأموران پرداخت شد تا مانع از اجرای قانون شوند که عوامل کلانتری ضمن انجام سیر قانونی پرونده، مبلغ رشوه را نیز صورت‌جلسه و پرونده را به همراه سایر متهمان به مرجع قضایی تحویل دادند.