رئیس هیئت بوکس شهریار سرپرست و مربی تیم ملی نوجوانان شد
رئیس هیئت بوکس شهریار سرپرست و مربی تیم ملی نوجوانان شد

شهریاریها :احمد عبدالوند صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان شهریار با اشاره موفقیت بوکس این شهرستان در سال جاری اظهار کرد: طی سال جاری موفقیت‌های خوبی نصیب بوکس شهرستان شهریار شده است. وی با اشاره به یکی از موفقیت‌های بوکس شهرستان شهریار بیان کرد: یکی از این موفقیت‌ها انتصاب رئیس هیئت بوکس شهرستان شهریار […]

FB_IMG_1430803880319شهریاریها :احمد عبدالوند صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان شهریار با اشاره موفقیت بوکس این شهرستان در سال جاری اظهار کرد: طی سال جاری موفقیت‌های خوبی نصیب بوکس شهرستان شهریار شده است.

وی با اشاره به یکی از موفقیت‌های بوکس شهرستان شهریار بیان کرد: یکی از این موفقیت‌ها انتصاب رئیس هیئت بوکس شهرستان شهریار به عنوان سرپرست و مربی تیم ملی نوجوانان بوکس است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار با اشاره به جزئیات این انتصاب تصریح کرد: بنا بر پیشنهاد روح‌الله حسینی، نایب رئیس فدراسیون بوکس و موافقت کمیته فنی این فدراسیون، جلال شاملو به عنوان سرپرست و مربی تیم ملی بوکس نوجوانان منصوب شده است.

وی به حضور دو نوجوان بوکسور شهرستان شهریار در تیم ملی اشاره کرد و گفت: همچنین روح‌الله صادقی در وزن 57 و امین حضرتی در سنگین وزن به تیم ملی نوجوان بوکس دعوت شده‌اند و از شانس خوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار هستند.

عبدالوند متذکر شد: شاملو از امروز به صورت رسمی فعالیت خود را در تیم ملی نوجوانان آغاز کرده است.

جلال شاملو علاوه بر ریاست هیئت بوکس شهرستان شهریار، یکی از مربیان سازنده بوکس این شهرستان است.