پ
  • شناسه : 8021
  • 27 فروردین 1394 - 3:50
  • 1093 بازدید

رئیس شورای اسلامی شهر قدس خبر داد: افزایش کرایه‌های تاکسی در سال 94

رئیس شورای اسلامی شهر قدس خبر داد: افزایش کرایه‌های تاکسی در سال 94
رئیس شورای اسلامی شهر قدس خبر داد: افزایش کرایه‌های تاکسی در سال 94

شهریاریها : خدابخش محمدزاده پودینه در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرقدس از افزایش کرایه‌های تاکسی در سال 94 خبر داد. به گزارش خبرگزاری برنا  از غرب تهران، خدابخش محمدزاده پودینه در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرقدس ازاظهار داشت: شهرداری و شورای شهر با توجه به شروع سال […]

DSC_1786شهریاریها : خدابخش محمدزاده پودینه در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرقدس از افزایش کرایه‌های تاکسی در سال 94 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا  از غرب تهران، خدابخش محمدزاده پودینه در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرقدس ازاظهار داشت: شهرداری و شورای شهر با توجه به شروع سال جدید و تعیین تکلیف کرایه تاکسی های عمومی با افزایش 13 الی 25 درصد نرخنامه موافقت کردند.

وی گفت :افزایش متوسط 150 تا 500 تومانی کرایه های تاکسی برای سال 94 را مصوب و جهت تایید به فرمانداری ارسال کردند.

رییس شورای اسلامی شهرقدس در ادامه با بیان اینکه پس از تصویب نهایی مصوبه شورای شهر توسط فرمانداری این افزایش قیمت کرایه اعمال خواهد شد.

پودینه تأکید کرد: مصوبه افزایش کرایه تاکسی‌ها بعد از تأیید فرمانداری و طی مسیر قانونی قابل اجرا خواهد بود و تا قبل از ابلاغ رسمی جدید هیچ کدام از رانندگان تاکسی حق دریافت کرایه بیشتر را ندارند.

رئیس شورای شهر قدس تصریح کرد: تمامی رانندگان تاکسی و اتوبوس موظف هستند بر اساس برچسب‌های که در خودروهای آن نصب خواهد شد اقدام به دریافت کرایه‌های جدید را داشته‌ باشند و در صورتی که بیش از مصوبه شورا اقدام به اخذ کرایه کنند، با آنها برخورد خواهد شد

برچسب ها

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد 07 فروردین 1403

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد

ملارد- بقعه متبرکه امامزاده «بی بی سکینه» در غرب ملارد در مسیر جاده ترانزیتی شهریار- اشتهارد قرار گرفته است.

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد 23 اسفند 1402

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد

ملارد- ۶۴ واحد مسکن مهر با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در صفادشت افتتاح شد.

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد 25 خرداد 1402

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد

ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف بیش از ۱۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۴۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه یک باند تهیه و توزیع شناسایی و منهدم شده است.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.