رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار منصوب شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار منصوب شد

شهریاریها : طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، رئیس اداره تابعه در شهرستان شهریار منصوب شد. به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس و فرماندار مراسم معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار […]

IMG20181394شهریاریها : طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، رئیس اداره تابعه در شهرستان شهریار منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس و فرماندار مراسم معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار در محل فرمانداری برگزار شد.

برزین ضرغامی در این مراسم با ذکر حدیثی از امیرالمومنین (ع) مبنی بر اینکه که “اگر پستها و مقامها ماندنی بود به شما نمی رسید” اظهار داشت: مسئولیت به ویژه در حکومت اسلامی امانتی خطیر و حساس است که بر عهده افراد گذاشته می شود و مسئولان باید بسیار مراقب باشند تا عملکرد مطلوبی از خود برجای گذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران صداقت، خلوص نیت  و تدبیر را از مهمترین فاکتورهای مدیر اسلامی برشمرد و افزود: در سالجاری که به تدبیر رهبر معظم انقلاب “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” نام گرفته است، وظیفه مدیران حوزه فرهنگ دو چندان شده و باید تمام تلاش خود را برای تحقق منویات رهبری در حوزه تحت مسئولیت بکار بندیم.

این مسئول عنوان کرد: کار در عرصه فرهنگ و هنر بسیار حساس است و از آنجا که با ابعاد مختلفی نظیر امور اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی ارتباط مستقیم دارد لذا حرکت در مسیر فرهنگسازی و ارتقای فرهنگ جامعه امری فرابخشی بوده و مستلزم همکاری و تعامل تمام سازمانها و دستگاه های اداری و اجرایی است.

در این مراسم از زحمات حسین عرب نژاد در مدت تصدی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رضا کرم آبیان سرپرست این اداره طی چند ماه گذشته تقدیر به عمل آمد و علی اکبر سلیمانی به عنوان رئیس جدید منصوب شد.

سلیمانی پیش از این به مدت پنج سال به عنوان رئیس آموزش و پرورش شهرستان قدس خدمت می کرد.