دکتر ناجی: شهرستان شهریار نیاز به ایجاد ۹ هزار شغل دارد
دکتر ناجی: شهرستان شهریار نیاز به ایجاد ۹ هزار شغل دارد

شهریاریها : فرماندار شهریار گفت: به نسبت جمعیت استان و به طور متوسط با توجه به جمعیت شهرستان نیاز به ایجاد ۹هزار شغل داریم و این محقق نمی‌شود مگر با همراهی صنعتکاران و تولیدکنندگان که محور اصلی بهبود اشتغال هستند. سعید ناجی در نشست‌هم اندیشی فعالان اقتصادی و صنعتی این شهرستان که با حضور مسئولان […]

شهریاریها : فرماندار شهریار گفت: به نسبت جمعیت استان و به طور متوسط با توجه به جمعیت شهرستان نیاز به ایجاد ۹هزار شغل داریم و این محقق نمی‌شود مگر با همراهی صنعتکاران و تولیدکنندگان که محور اصلی بهبود اشتغال هستند.

سعید ناجی در نشست‌هم اندیشی فعالان اقتصادی و صنعتی این شهرستان که با حضور مسئولان اداره کار، صنعت معدن، مالیات، محیط زیست و ارزش افزوده و عموم تولیدگران و صنعتگران شهرستان در محل فرمانداری شهریار برگزار شد اظهار داشت: برای رفع نابه‌سامانی که در ذهن صنعتکاران نقش بسته باید تلاش بیشتری وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: این‌گونه برنامه ها و جلسات کمک می‌کند که میزان تعامل، تفاهم و درک مشترک از موضوعات بیشتری شده و بتوانیم در مسیر رفع مشکلات با جدیت، تلاش و کوشش بیشتری قدم برداریم.

فرماندار شهریار با اشاره به اینکه تولید و صنعت پایه‌های استحکام و بنیان کشور است تصریح کرد: حوزه اقتصاد سیاسی از دیگر رویکرد های دنیا، بازار و اقتصاد است که ما نیز نباید به آن بی‌توجه باشیم؛ چراکه رفتار اقتصادی موجب رشد و تعالی می‌شود و دولت نیز در حال تلاش است تا زمینه تولید ارتقاء پیدا کند.

ناجی ضمن اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه که نیاز اساسی مردم غرب تهران به ویژه شهریار است گفت: ایجاد هماهنگی بسیار وقت‌گیر شده و همین امر سبب شده که اشتغال و تولید قدری با کندی پیش برود، اما با این حال در تلاشیم که موانع این مسیر را با تعامل و همراهی‌در شهرستان برداریم.

وی با بیان اینکه تولید باید مطالبات خود را داشته باشد بیان کرد: آموزش، ارتباط مستمر و همچنین پیگیری‌های لازم با دستگاه‌های مرتبط و فرمانداری و همچنین ایجاد تعامل مطلوب از برنامه‌هایی است که باید در ادامه مسیر بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهریار تأکید کرد: به نسبت جمعیت استان و به طور متوسط با توجه به جمعیت شهرستان نیاز به ایجاد ۹هزار شغل داریم و این محقق نمی‌شود مگر با همراهی صنعتکاران و تولیدکنندگان که محور اصلی بهبود اشتغال هستند.