دکتر ناجی :  برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در شهرستان شهریار
دکتر ناجی :  برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در شهرستان شهریار

شهریاریها :  دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان شهریار از احراز نشدن صلاحیت ۴۸ داوطلب ثبت نام شده در رقابت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در ۴ شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ نشست خبری دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان […]

شهریاریها :  دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان شهریار از احراز نشدن صلاحیت ۴۸ داوطلب ثبت نام شده در رقابت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در ۴ شهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ نشست خبری دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان شهریار با حضور خبرنگاران رسانه های جمعی، در فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد.
بنا بر این گزارش، دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان شهریار، فعالیت هیات اجرایی انتخابات را بسیار فشرده و بر مبنای رعایت قانون توصیف کرد و آماری از نتیجه بررسی صلاحیت ها را در این حوزه اعلام کرد.
فرماندار شهرستان شهریار با بیان این که در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شهریار ۸۵۸ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان شهریار ثبت نام کردند گفت : طبق بررسی های هیئت اجرایی ، صلاحیت ۳۲  داوطلب در شهر ها و ۱۶ داوطلب در روستاهای این شهرستان توسط هیئت اجرایی احراز نشده است .
وی با بیان اینکه در بین ۷ شهر شهرستان  ، شهر های فردوسیه و باغستان ، بیشترین وشهر های اندیشه و شاهد شهر کمترین عدم احراز را داشته اند افزود : ۹ نفر نیز تا کنون از رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا ی این شهرستان انصراف داده اند .
سعید ناجی با بیان اینکه در چهار شهر شهریار ، اندیشه ،باغستان و صبا شهر ، انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود افزود : بررسی های اولیه نشان می دهد بیش از ۲۵۰ شعبه اخذ رای وظیفه رای گیری در شهر ها و روستا های این شهرستان را بر عهده خواهند داشت .