دکتر ناجی :بازار ایرانی اسلامی اندیشه مجموعه‌ای منحصر به فرد در کشور است
دکتر ناجی :بازار ایرانی اسلامی اندیشه مجموعه‌ای منحصر به فرد در کشور است

شهریاریها : سعید ناجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: در شهر جدید اندیشه با همیاری و یکدستی مجموعه دست‌اندرکاران در شرکت عمران و شهرداری این شهر اتفاقات خوبی برای شهروندان ایجاد شده است و مسئولان موفقیت‌های خوبی را برای این شهر جدید رقم زده‌اند. وی بیان کرد: موقعیت حال حاضر می‌تواند […]

ناجیشهریاریها : سعید ناجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: در شهر جدید اندیشه با همیاری و یکدستی مجموعه دست‌اندرکاران در شرکت عمران و شهرداری این شهر اتفاقات خوبی برای شهروندان ایجاد شده است و مسئولان موفقیت‌های خوبی را برای این شهر جدید رقم زده‌اند.

وی بیان کرد: موقعیت حال حاضر می‌تواند کمک کند تا در کنار تلاش‌هایی که در شهر جدید اندیشه صورت می‌گیرد چشم‌انداز خوبی را در آینده نزدیک برای این شهر متصور شد و این همدلی و هم‌افزایی به لطف خداوند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت‌های بسیاری خوبی در شهر اندیشه و متعاقب آن در شهرستان شهریار خواهد شد.

فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: از مراکز مهم شهر جدید اندیشه می‌توان به بازار ایرانی اسلامی اشاره کرد که چندی پیش توسط رئیس جمهور افتتاح شد و مجموعه‌ای منحصر به فرد در کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز می‌تواند با بهره‌گیری مناسب، کانون مطلوبی برای رشد و توسعه هرچه بیشتر شهر جدید اندیشه باشد و این مهم را مسئولان با هم‌افزایی که دارند رقم خواهند زد.

ناجی گفت: در حوزه فضای سبز نیز باید در کنار افزایش زیرساخت‌های دیگر شهر خدمات مضاعف‌تری ارائه شود و جدی‌تر باید در این موضوع ورود کنیم.

وی اظهار کرد: با همیاری و همراهی مسئولان در شهر جدید اندیشه شاهد این هستیم که این شهر با توجه به محدودیت‌های طبیعی و فیزیکی و نوع خاک رتبه خوبی را در حوزه فضای سبز و توجه به محیط زیست به خود اختصاص داده است.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به کاشت نهال در شهر توسط شهروندان بیان کرد: امیدواریم این سنت حسنه موجب شود تا در تمام شهرهای شهرستان شهریار در حوزه فضای سبز که یکی از مهم‌ترین موضوعات است رشد خوبی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در حوزه موارد مربوط به حوزه محیط زیست، باغات و فضای سبز شهرستان نیز هرگونه موارد خلاف قانون رصد می‌شود و اگر موردی دیده شود برخورد قاطعی با آن صورت می‌گیرد تا از هرگونه تخریب محیط زیست پیشگیری شود.

ناجی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های جهاد کشاورزی و همراهی مسئولان شهرستان موجب شد که کمترین آسیب را در حوزه باغ‌های شهرستان شاهد باشیم و همچنان این مهم در دستور کار مجموعه‌های مرتبط با بخش فضای سبز، محیط زیست و جهاد کشاورزی است تا هیچ‌گونه تخلفی در حوزه باغات و فضای سبز رخ ندهد.

وی در پایان متذکر شد: برخورد با عواملی که تلاش دارند تا باغات و اراضی کشاورزی شهرستان را تخریب کرده و به خواسته‌های خود برسند در رأس امور تمام مجموعه‌های مرتبط است و با این عزم جدی که وجود دارد امیدواریم توفیقات بیشتری را در این زمینه شاهد باشیم.